Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 36 mal aufgerufen
 Südhessen
Banning ( gelöscht )
Beiträge:

31.10.2019 09:13
mia mente ad accettare Antworten

U ziet, al deze details moeten zorgvuldig worden gepland wanneer u pendelt. Ik zet mijn muziek een beetje hoger en deze keer vult het nummer “Choices (Yup)” mijn oren. "Iedereen heeft chooooices ..." wikkelt E-40, zoals ik denk, hij heeft absoluut gelijk! Nike Air Max 270 Damen Iedereen heeft wel de keuze om elke seconde van de dag door te brengen. De keuzes die voortkomen uit vragen als "Hoe kom ik op tijd aan het werk?" Of "Hoe krijg ik tijd om te trainen, of bovendien om te doen waar ik van hou?", Vormen het traject van ons leven. Ik zou beweren dat de keuze om te gaan reizen een van de beste keuzes is die ik elke dag maak, en iets dat ik iedereen ten zeerste aanbeveel, vooral als je in een stad woont. Door naar en van school te lopen met een rugzak op mijn schouders, realiseerde ik me dat de betonnen jungle mijn speeltuin is, dat mijn lichaam een ??geweldige machine is en de meest betrouwbare vorm van doorvoer, en dat tijdsbeperkingen eigenlijk kansen voor creativiteit zijn. Hierna volgen enkele lessen die de grote leraar - de run pendelen - mij heeft geleerd.

Een manier vinden om uitdagingen kalm aan te pakken zodra ze zich voordoen, noem ik Adidas Zx 750 Dames taaiheidstraining. Run-forenzen biedt vele uitstekende mogelijkheden voor taaiheidstraining, omdat geen enkele run hetzelfde is en je nooit weet welke uitdagingen er in de buurt zijn. Misschien zal je rugzak - gevuld met je laptop, kleding en veel snacks - heen en weer slingeren als je voeten de stoep raken. Het toegevoegde gewicht is niet altijd comfortabel, maar het dragen van je spullen is zeker een taaiheidstraining. Of het regent en u mist het comfort om warm en droog te werken. Misschien ren je zelfs - letterlijk - een paar minuten te laat en word je gedwongen het tempo op te voeren terwijl je door bescheiden voetgangers op het trottoir slingert. Ofwel kun je deze scenario's beschouwen als obstakels - misschien zelfs als redenen om niet te pendelen - of je kunt de taaiheidstraining omarmen.

Toegegeven, ik ben geen natuurlijke type-A, Nike Air Max Thea Femme lijstenmaker, extreem gedetailleerd geori?nteerde denker. Run-forens heeft echter zeker bijgedragen aan het verbeteren van mijn planning-van-tevoren-vaardigheden. Wanneer je je spullen een paar kilometer op je rug draagt, ben je gedwongen om methodisch na te denken over wat je echt nodig hebt voor de dag. Wanneer je beperkt bent tot wat er in je rugzak past, en hoeveel je bereid bent te dragen, kies je voor een minimalistische benadering van inpakken. Zodra de checklist van items in je rugzak klein wordt, zul je dingen minder snel vergeten, omdat alles wat je bij je hebt essentieel is. Dat gezegd hebbende - ik vergat om een ??verandering van schoenen, een haarborstel en zelfs een jurk mee te nemen die ik van plan was om een ??of twee keer naar een vergadering te gaan tussen de talloze run-pendels. Ik ontdekte dat het vrijmaken van een Nike Air Max 1 Dames paar schoenen en een noodoutfit op het werk de dag in die situaties redde.

Misschien wel de meest voor de hand liggende winst van het woon-werkverkeer is de fitness winst. In plaats van elke dag tijd vrij te maken voor het 'trainen' van woon-werkverkeer, heb ik geleerd dat ik constant train. Mijn lichaam trainen om zich aan te passen aan regelmatig in beweging zijn, mijn geest trainen om het feit te accepteren dat mijn lichaam mijn belangrijkste vervoersmiddel is, en trainen op persoonlijk niveau zodat de beste versie van mezelf elke dag verschijnt. Er is geen betere tijd om te trainen dan nu. Tijdens het woon-werkverkeer moet je misschien hardlopen accepteren in een lager tempo dan normaal. Maar toch, het consequent loggen van kilometers terwijl u gewicht op uw rug draagt, zal zeker helpen om een ??basis te bouwen.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz