Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 44 mal aufgerufen
 Südhessen
Banning ( gelöscht )
20.11.2019 05:50
tijdens het rennen dan wanneer Antworten

Ik had het geluk om gevraagd te worden om een ??paar Vasque trailrunningschoenen te proberen en een review te plaatsen. Ik weet het? Pavement Runner is de naam van de blog, maar ik ben vaak te vinden op paden in de Bay Area. Er zijn zoveel mooie met een prachtig uitzicht dat het zonde zou zijn om ze niet te ervaren.

Ik loop in een schoen met hoge stabiliteit, dus het losmaken van mijn (voeg hier een andere merknaam voor de wegschoen in) maakte me een beetje ongerust, maar ik was in staat om een ??parcours van 8 mijl in de Vasque Nike Air Max 90 Femme Velocity 2.0 te verslaan tijdens mijn eerste run zonder problemen, en nog steeds een gestaag tempo houden. De schoenen voelden comfortabel aan en de tractie op de bodem was merkbaar (vergeleken met wanneer ik in mijn wegschoenen op paden ren). Ik merkte wel dat de schoenen een beetje groot waren. Ik draag een halve maat groter voor mijn wegloopschoenen, maar ik zou benieuwd zijn hoe mijn normale schoenmaat zou aanvoelen. Ik zie dit niet als een probleem, maar als je overweegt een paar online te kopen, ga dan naar je plaatselijke winkel en probeer een paar voor maatvoering. Er waren geen oncomfortabele wrijf- of probleemproblemen met blaren, wat geweldig is gezien ik voor het eerst een stevige afstand in een nieuw paar schoenen heb gelopen.

Over het algemeen heb ik genoten van hardlopen in mijn allereerste paar trailrunningschoenen. Nike Air Zoom Pegasus 34 Mujer Ik voel het verschil dat de tractie biedt, vooral op de steile afdalingen die je tegenkomt op uitdagende trailruns. Mijn 8-mijl rennen was op en neer de zijkant van een berg, 4 naar beneden en 4 terug naar boven. Ik had absoluut meer zelfvertrouwen om het gedeelte bergafwaarts te vliegen. Ik denk dat dat het voordeel is van die kleine haaientanden op je schoenen.

Om de "How To" -serie af te ronden, dacht ik dat een verheven onderwerp zoals het bestellen van pizza op de vlucht een passende finale zou zijn. Wat essenti?le levensvaardigheden betreft, kon ik niets waardevoller bedenken. Als je ooit bent gestrand op een achterland zonder toegang tot voedsel, weet je precies waar ik het over heb. Dit zijn de te volgen stappen:

Draag altijd een slimme telefoon en een creditcard bij u tijdens lange runs.
Wees terughoudend Nike Air Max Thea Mujer bij het plaatsen van de bestelling. Nike Air Max Command Hombre Sommige pizzaketens hebben regels die levering langs de weg verhinderen.
Boycot die kettingen.
Kies de pizza in Hawaiiaanse stijl (pepperoni is te pittig en zit niet erg goed).
Vraag dat het een dunne korst pizza is en vraag hen om het niet te snijden. Dit is cruciaal, want als ze het leveren, kun je het hele ding in een enorme Italiaanse burrito rollen en veel gemakkelijker maaien tijdens het rennen dan wanneer je het uit de doos probeert te eten.
Eindelijk royaal fooien. Ze bellen de politie misschien niet zo.
Pizza heeft tegenwoordig een slechte rap gekregen, vooral omdat veel ervan niet erg gezond is. Maar dat is aan het veranderen. Er is een nieuwe keten genaamd Naked Pizza die volledig natuurlijke pizza met biologische ingredi?nten serveert. Hopelijk zullen ze hun activiteiten binnenkort wereldwijd uitbreiden. Wat is voor Nike Air Zoom Pegasus 35 Damen een wanhopige hardloper in een binding, belangrijker dan directe toegang tot een grote, gloeiend hete organische Hawaiiaanse stijl pizza? Nu, als we Starbucks alleen kunnen overtuigen om met chocolade bedekte espressobonen langs de weg te gaan leveren, zou de wereld voor iedereen een betere plek zijn!

Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz