Daarna gingen we allemaal voor een brunch bij Superba Food & Bread in Manhattan Beach, en we hadden gewoon een heel goede tijd om rond te rennen en te praten over het Alberto Salazar-schandaal en andere roddels over hardlopen. Daarna gingen Meggie en ik onze nagels doen in datzelfde kleine winkelcentrum, en het voelde gewoon als zo'n geweldige kleine ochtend met vrienden. Ik had plannen om naderhand Nike Air Pegasus 83 Hombre een vriend te ontmoeten om een ??wandeling te maken, en ik was BEAT. Ik ben zo geen dutje, maar ik ging naar huis en gaf de eff even uit, en het was glorieus. Mijn vriend en ik liepen waarschijnlijk ongeveer vier mijl, en het was ook zo leuk. Dit is pas de tweede keer dat we rondhangen, maar we hebben veel gemeen, dus het voelde alsof ik rondhing met een oude vriend. 32.000 stappen later was ik zo, zo Asics Gel Lyte 5 Mujer verslagen en zo blij om thuis op mijn bank te komen en afhaaltaco's te bestellen. Gisteren was een perfecte dag waardoor ik me echt onderdeel voelde van een gemeenschap in mijn nieuwe huis nadat ik me de laatste tijd een beetje eenzaam voelde. Kan ik gisteren bottelen? Ik heb vanmorgen ook vier mijl gerend en ik ben nu gewoon zo gelukkig. Ik zit aan mijn keukentafel en schrijf dit starend naar de oceaan, de Santa Monica Pier en de Nike Air Pegasus 83 Damen bergen, en ik voel me nu heel gelukkig.
Ik wil niet de vrouw zijn die je vertelt dat ik niet denk dat ik de kracht heb om nu een marathon te lopen, toen ik de vrouw was die meer dan een uur van haar marathontijd nam. Ik wil niet de vrouw zijn die blijft schrijven over depressie als ik de vrouw ben geweest die zich op de top van de wereld voelde en zo blij was met haar leven. Die ging naar een intramurale Nike Roshe Run Womens behandeling en verhuisde naar haar droomplaats en worstelt nog steeds diep met depressie. Ik ben bang voor wat je gaat zeggen. Ik heb zoveel van het stigma van psychische aandoeningen ge?nternaliseerd dat ik niet zomaar voorbij dingen kan komen, dat ik zwak ben, dat ik een last ben, bla bla bla. Maar zoveel als dat niet het beeld is dat ik wil delen - ik wil zo graag gewoon aan de andere kant zijn - dat is wie ik nu ben, en ik werk eraan Nike Air Max 97 Womens om dat te accepteren. En voor zoveel als ik graag zou willen delen over zorgeloze avonturen in Californi?, is het zo belangrijk voor mij om mijn waarheid te delen. Het helpt me, en zoals ik altijd zeg, als het maar één van jullie helpt, is het het waard.
Ik zag dit vandaag, en het geeft zo perfect weer hoe ik me nu voel - zo blij om in Californi? te wonen, freelancen, maar ook nog steeds diep pijn te Nike Air Max 2017 Womens doen en als een hel aan het genezingsproces te werken. Ik probeer nu een nieuwe depressiebehandeling en het is echt veelbelovend. Niets zal chronische depressie / bipolair / wat het ook is, genezen, maar deze behandeling geeft me veel hoop op een betere kwaliteit van leven, en ik heb daar al wat van gezien. Ik zal er meer over vertellen als ik klaar ben, maar ik zit er nog steeds middenin en ik verwerk het privé voordat ik het publiekelijk deel.