Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 37 mal aufgerufen
 Südhessen
Banning ( gelöscht )
Beiträge:

02.01.2020 08:06
courses est la partie amusante Antworten

De laatste keer dat we incheckten, stond ik op het punt om de Cherry Blossom Ten Nike Air Max 2017 Heren Miler te runnen, dankzij een slabbetje van Anne, via haar samenwerking met Cabot. (Yup, ik rende naar kaas.)
Ik had heel erg losse doelen - om mijn leger tien Miler-tijd te PR - maar ik wist dat ik hier uitgeput op inging (ik slaap de laatste tijd niet zo goed) en ondergetraind.
Toen ik vrijdagochtend aan het inpakken was, controleerde ik het weer. Het leek erop dat het bij de start van de race lage 40's zou zijn en tegen het einde van de race 50ish. Ik voelde me optimistisch en pakte een rok, capri, een top met lange mouwen en een paar sweatshirts. Als het ergste het Nike Air Pegasus 89 Mens ergst zou komen, zei ik tegen mezelf, zou ik een van de sweatshirts kunnen dragen die ik bedoeld had om in de hotelkamer of in de bus te dragen.
Zaterdagavond koos ik ervoor om tot ongeveer 11.30 uur met vrienden weg te blijven, waaronder een oude DC-vriend die www.cafeverhoeff.nl ik al een tijdje niet had gezien. Ik wisselde elke drank af voor water en ging gelukkig en moe en gelukzalig onwetend slapen / negeerde de voorspelling - een gevoel van windstoten van 19 en 50 mph.
Ik was vreselijk slecht voorbereid op het actuele weer, maar gelukkig was Meg van plan er sportief uit te zien terwijl toeschouwer in mijn voordeel werkte en mijn hele race-outfit was eigenlijk van haar - met fleece gevoerde panty's, coltrui + zilveren vest. God zegene mijn sprankelende vriend.

Nu, natuurlijk, is een hardloper in Manhattan misschien niet super bezorgd over het lot van een nationaal monument in het westen: een afgelegen plek waar ze misschien nooit zullen rennen. Maar luister naar me. Als er een voorgestelde vermindering van de paden in Central Park was, zou ik daar commentaar op geven? Ik woon niet in New York City Nike Air Max 90 Homme en ben dat ook nooit van plan, maar ik wed dat ik daar commentaar op zou geven alsof mijn leven ervan afhangt. Waarom? Omdat ik weet dat veel van mijn New Yorker hardlopers afhankelijk zijn van die paden en paden. Ze zijn hardlopers, net als ik en als hun achtertuin werd bedreigd, ben ik het hun verplicht om een ??paar ogenblikken te besteden aan mijn voorstel voor twee cent.

ALLE LOPERS ZIJN TEAMMATES
Lopers, we hebben kracht in aantallen. We moeten ons verenigen in deze tijd van tumult voor onze openbare landen. Of we nu in de uiterste uithoeken van het land wonen, in een stad met miljoenen mensen, of in het hart van San Juan County, Utah, we moeten denken aan de miljoenen hardlopers die er net als wij uitkomen. Of we nu op wegen, op fietspaden of op ruige paden lopen, we zijn allemaal hardlopers. We zijn allemaal afhankelijk Nike Air Max Command Femme van onze unieke stamping.

Dus als de paden van sommige hardlopers in gevaar zouden komen te worden verkocht aan particuliere winningsbedrijven of als de aloude routes van sommige hardlopers het risico lopen te worden getekend door ontwikkeling of vervuiling door mijnbouwactiviteiten, zouden we dan samenwerken en de hardlooproutes van die hardlopers beschermen? Ik hoop het echt. Ik hoop echt dat we de tijd zullen nemen om commentaar te geven op een door de president aangestelde beoordeling van hardlopers, onder vele andere volkeren en landen.

Als je niet genoeg reden kunt vinden om iets te zeggen over de beoordeling van het nationale monument, denk dan aan je goede vrienden of familie die rennen. De kans is groot dat je lopers kent in de volgende staten:

Arizona, Californi?, Colorado, Idaho, Maine, Montana, Nevada, New Nike Cortez Hombre Mexico, Oregon, Utah.

Vraag het aan uw hardlopers die in deze gebieden wonen en kijk wat zij vinden van de voorgestelde nationale monumentenverminderingen. Weten ze zelfs van hen?

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz