Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 46 mal aufgerufen
 Südhessen
Banning ( gelöscht )
Beiträge:

26.02.2020 06:16
supposerons les données Antworten

Nu we weten hoe dit soort runs in intensiteit verschillen, is het tijd om te onderzoeken hoe ze ook verschillen in de manier waarop ze energie gebruiken.

Tijdens het hardlopen hebben je spieren twee primaire brandstofbronnen - vet (dat spul waar je vanaf wilt) en glycogeen (een voorraad snel brandende koolhydraten opgeslagen in je spieren en lever). Bij lage intensiteitsniveaus, zoals onze langzame langeafstandsritten, vertrouwt je lichaam op een mix van vet en glycogeen, waarbij de balans is omgeslagen in het voordeel van vet.

Naarmate de intensiteit toeneemt, verandert deze verhouding en halen je spieren meer van hun brandstof uit glycogeen dan vet. Deze verschuiving gaat door totdat u uw lactaatdrempel bereikt en uw spieren bijna uitsluitend op glycogeen werken.

Het is belangrijk om dit onderscheid te begrijpen, omdat Nike Air Max 90 Womens het de basis vormt voor het lang gevestigde geloof bij hardlopers dat langzamere runs, omdat ze een groter percentage calorie?n uit vet halen, inherent beter zijn voor gewichtsverlies dan zwaardere inspanningen die Adidas Ultra Boost Womens verbrand meer glycogeen. Maar is dit echt het geval?

Het argument voor sneller is beter
Verschillende artikelen die ik tegenkwam toen ik dit onderwerp onderzocht, citeren de volgende gegevens uit de 24/5 Complete Personal Training Manual (24 Hour Fitness, 2000) om een ??sneller-is-beter gezichtspunt te ondersteunen. Alle waarden zijn gebaseerd op een vrouwelijke hardloper van 130 pond.

Zoals we mogen verwachten, haalt de hoge intensiteit een lager percentage brandstof uit vet (38,85 versus 50), maar verbrandt een hoger totaal aantal calorie?n per minuut (6,86 versus 4,86). In de loop van 30 minuten verbrandt het hardlopen met 41% meer totale calorie?n, inclusief 9 meer vetcalorie?n dan het hardlopen met lage intensiteit.

Meer totale calorie?n EN meer vetcalorie?n? Het lijkt zeker een open en gesloten zaak voor een hogere intensiteit. www.paragraphen-lounge.de Dat wil zeggen totdat we deze cijfers van de kaart halen en ze in de echte wereld toepassen.

Ik blijf gefascineerd door hoe DailyMile het adjectief kiest om de training te beschrijven, omdat ik zelfs tijdens weken met relatief weinig kilometers episch ben geworden. Ook maak ik meestal deze screenshots van de webversie en mijn e-mail zei dat mijn training "indrukwekkend" was.

Welkom in mijn brein. Het is hier een beetje raar.

Of DailyMile denkt dat ik een indrukwekkende of epische week heb gehad of niet, ik ben blij met de positieve trend die mijn training blijft volgen.

Maandag: terugreizend uit Maine en een miljoen uur in een auto gezeten. Goede dag voor een rustdag.

Dinsdag: Jess stelde een leuke groepstraining samen in het park, waar ik vrienden GB, Emily (met zaag, bedoel ik gesleept) en Bretagne zag. We hebben een mijl Nike Internationalist Uomo opgewarmd en daarna wat oefeningen gedaan (hoge knie?n, kontschoppen, lateraal schuifelen en springen. Emily, een voormalige cheerleader, was geweldig in het springen.) (Ik hou van je, vriend!) Daarna deden we 10 heuvel herhaalt zich op een mooie schokkende heuvel in het park. Ze waren echt ontzettend hard, maar deden zo ontzettend veel pijn. Geen idee van afstand of tempo omdat mijn Garmin en ik geen spreekvoorwaarden hadden, maar het was een korte, intense training. Ik vroeg Jess later of ze de kilometerstand wist, en ze zei dat ze het niet zeker wist, dus ik ga er gewoon van uit dat het waarschijnlijk zoiets was als 16 kilometer. Over een uur. Weet je, de snelste 10 mijl van mijn leven. We eindigden met wat meer van die oefeningen en daarna een paar geweldige stukken, die ik me niet kan herinneren omdat ik op dat moment VOLLEDIG Adidas Superstar Hombre dom was.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz