Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 42 mal aufgerufen
 Südhessen
Banning ( gelöscht )
Beiträge:

19.03.2020 09:11
saines impliquent du fromage Antworten

Welk groots avontuuridee inspireert je? Misschien heb je een foto Nike Air Max 270 Femme van een iconisch pad gezien en heb je besloten daarheen te rennen. Misschien roept een bergketen die je tijdens een roadtrip hebt gezien je op. Misschien krijg je niet de snelst bekende tijd van iemand op je favoriete pad uit je hoofd. Mijn avontuurlijke idee?n sudderen constant in mijn hoofd. Er zijn projecten en routes die terugkeren naar bewust denken als ik wacht bij een stoplicht, in slaap val of op het werk door spreadsheets klik. Onze Trail Sisters-gemeenschap zit vol met vrouwen met grootse avontuurlijke idee?n, ge?llustreerd door de Trail Run Adventure Grant-winnaars. Deze vrouwen hebben paden in IJsland verkend, een alpiene tocht in de Wasatch geprobeerd, een FKT op de Long Trail gezet en 1000 mijl afgelegd om geld in te zamelen voor Alzheimer-onderzoek (om maar een paar voorbeelden te noemen). Ik hoop dat we allemaal Nike Air Zoom Pegasus 31 Dames een avontuurlijk idee in ons hoofd hebben, en dat we onszelf onbeperkt laten dromen.

Meestal is het leuk om nieuwe avonturen te bedenken. Hopelijk is het beleven van het avontuur ook leuk. Maar tussen de conceptie en uitvoering van een idee doemt een intimiderende kloof op. Om van idee te komen naar het daadwerkelijk binden van onze hardloopschoenen en het pad te gaan, is hard werken en zorgvuldig plannen nodig. In juni schreef ik een kort how-to-artikel over zelfvoorzienende avonturenruns. Nadat ik dat artikel had geschreven (en dit najaar enkele eigen avonturen heb beleefd), heb ik dat artikel uitgebreid tot een diepgaande, vierdelige serie. Mijn doel is om vrouwen te helpen de kloof tussen droom en werkelijkheid te dichten als het gaat om hardloopavonturen.

Eerst praten we over planning. Binnenkort ziet u ook artikelen over Nike Air Max 1 Femme apparatuur en benodigdheden, veiligheid en mentaliteit. Velen van jullie Trail Sisters zijn al avonturiers - zowel ambitieus als ervaren - en we willen ook van jou leren. Geef alsjeblieft commentaar met vragen en je tips om je zelfondersteunende avonturenruns mogelijk te maken. Laten we meer van ons op de paden krijgen om onze doelen te bereiken, waar en wat ze ook zijn.

Nu aan het plannen. Heeft u een avontuurlijk idee? Tijd om wat huiswerk te maken! Door goed te plannen, kunt u beter trainen, voldoende inpakken en voorbereid zijn wanneer iets niet volgens plan verloopt.

Zodra je een route hebt gekozen, kun je gedetailleerde kaarten in handen krijgen. Om je zo goed mogelijk voor te bereiden op je avontuur, kan een gedetailleerde topografische kaart niet kloppen. Deze kaarten brengen kritische informatie over die met een paar Nike Air Max Sequent 2 Mens kaartleesvaardigheden te leren is. Tussen een handvol kaartmakers zijn er up-to-date kaarten beschikbaar voor het overgrote deel van de routes in de VS, en er is meestal één bedrijf dat het beste is in een bepaalde regio. Een lokale buitenwinkel kan u zelfs via de telefoon naar de beste optie wijzen. U kunt hier ook een aangepaste topografische kaart van overal in de VS bestellen. Deze kaarten kunnen Nike Air Max Command Femme zeker intimiderend zijn als je ze nooit hebt leren lezen. Lees verder voor enkele basisvaardigheden voor het lezen van kaarten. Als je een kaartexpert bent, ga dan verder voor meer informatie over het plannen van je avontuur.

Hoewel ik over het algemeen probeer mijn calorie?n voor wijn te besparen, is het niet altijd mogelijk om een ??glas wijn te drinken na een training of midden in de middag als ik een snack wil.

Zoals ik al eerder zei, blijf ik weg van zuivelproducten omdat mijn maag er een hekel aan heeft. Zoveel gezonde snacks bevatten kaas of yoghurt, dus ik ga meestal gewoon met een reep, maar soms wil ik wat extra fruit en groenten in mijn leven. Of soms ben ik op pad en heb ik geen tijd om een ??gewone maaltijd te eten, maar heb ik wat calorie?n nodig.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz