Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 35 mal aufgerufen
 Südhessen
Banning ( gelöscht )
Beiträge:

23.03.2020 04:43
prima metà e non era impraticabile Antworten

Door hun langere reactietijd en het afnemende daglicht wist ik dat het beter zou zijn als ik een paar mensen zover kon krijgen om naar de Adidas Superstar Heren rivier te gaan en een eerste zoektocht te doen. Als een paramedicus in de wildernis, heb ik een lange geschiedenis in Search and Rescue en wist ik hoe ik effectief kon zoeken en zorg kon verlenen in deze situaties. De laatste camping was toevallig een ICU-verpleegkundige, psycholoog en een EMT. Wat zijn de kansen? Ze waren in 10 dagen aan het backpacken en hadden veel geweldige uitrusting. We combineerden medische benodigdheden, droge kleding, materialen voor een hypo-wrap, koplampen en genoeg eten en warme kleding voor ons allemaal. We gingen naar de rivier en hadden uitstekende communicatie rond onze technieken voor zoeken, praten door pati?ntenbeoordeling en het toewijzen van rollen.

Onze eerste aanblik van de rivier was zwaar. Ik slikte de brok in mijn keel in en zag de brug ondergedompeld in sterke stroomversnellingen, en de Nike Air Max 270 Donna diepe plechtige geluiden van gigantische rotsblokken die onder de stroming rolden. Het was volkomen onbegaanbaar. Ik hoopte dat als Phil in een wervel zou zitten, hij op zijn minst zou worden verdreven. We bleven aan de ene kant van de rivier zoeken tot we uit de rots werden geklopt. Er was geen teken van zijn aangespoelde rugzak aan de kust. Twee van ons klauterden hoog om een ??beter uitkijkpunt te krijgen en er waren geen sporen te zien zover we konden zien. Vlak voordat de totale duisternis toesloeg, hielden we elkaar allemaal stevig vast en de tranen glansden in onze ogen. Ik wist dat Ethan op ons zou wachten. We hoopten allemaal dat Phil aan land zou zijn aangespoeld en aan de andere kant veilig zou zijn. Ik kon niet anders dan denken aan Ethans moed en kracht om te hebben gezocht en vertrokken om hulp. Dat moet de moeilijkste Adidas Superstar Womens beslissing van zijn leven zijn geweest; de mentale kracht die hij had was verbluffend.

We keerden terug om richting Mystic Lake Camp en Kyle te gaan, de verpleegster van de ICU zei: "Ik hoop dat Zack je hier niet komt zoeken als je vanavond niet komt opdagen bij White River." Nike Air Max 270 Damen Mijn hart zonk. Hij had gelijk. Als ik er in het donker niet was, liep Zack het pad af totdat hij me zag, zodat ik het laatste stuk niet alleen zou zijn. Omdat dit mijn kortste dag was, wist ik dat hij zich zorgen zou maken als hij meer dan een paar kilometer heeft gelopen en mij niet heeft gezien. Mijn gedachten gingen door elkaar. Toen we terugkwamen in het kamp, ??stuurde ik een tweede bericht via een satelliettelefoon naar zowel de telefoon van Zack als de parkwachters in White River en vertelde hen dat ik veilig was en in Mystic Lake verbleef.

Ethan heeft Adidas Zx 700 Hombre me gevraagd om 's nachts bij hem te blijven. Niemand kon slapen. Toen de zonsopgang toesloeg, waren de parkwachters er om Ethan terug te nemen. Het was een van de moeilijkste afscheid. Er was geen woord over Phil of Zack mijn bericht had ontvangen. Onze tent stond op de Nike Air Max Command Mens camping, maar hij was er niet. Met zijn vieren bleven we bij elkaar en gingen terug naar beneden om de rivier over te steken toen het waterpeil het laagst was. Het blok had nog steeds een deel van de eerste helft water en het was niet ondoordringbaar, maar al onze zenuwen en emoties waren hoog. Ik bond cordelette om het rotsblok en Kyle, die voelde dat de meest comfortabele oversteek als eerste overging, bevestigde het aan een rotsblok aan de andere kant en bevestigde een leuning voor de rest van ons. Kyle was de vader van Taylor en het was buitengewoon emotioneel en moeilijk voor haar toen hij overstak. We hielden haar stevig vast totdat hij veilig was. Toen we allemaal aan de andere kant waren, zag ik een gescheurd deel van een groen Patagoni?-pakket. Net als bij Zack. Ik voelde me verlamd. Ik schudde en snikte. We waren allemaal Adidas Yeezy Boost 350 Mens zo emotioneel, een besmettelijke kreet voor iedereen. Grote tranen en dikke knuffels. We trokken onszelf bij elkaar en liepen weg van de rivier, wetende dat het snelle waterteam van de NPS minuten verwijderd was en mijn geestesgesteldheid irrationeel was. We liepen toen het geluid van het gewelddadige water in de verte vervaagde. Ik bleef maar nadenken over hoe kalm en kalm die geluiden de dag ervoor aanvoelden, nu maakten ze me misselijk.

We waren allemaal op weg naar White River, dus we bleven bij elkaar. Ik ben ongelooflijk dankbaar voor de instant familie die ze zijn geworden en de sterke band die we allemaal hebben ontwikkeld. Enkele kilometers verder, draai ik de hoek om en daar was Zack.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz