Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 42 mal aufgerufen
 Südhessen
yaya2017 Offline



Beiträge: 151

03.09.2019 09:21
den iemand van Jordan Brand ontmoet en zei dat de Antworten

De zomer zou niet compleet zijn zonder Off-White x Nike-samenwerkingsverbanden. Twee projecten werden vrijgegeven. Een Adidas ZX 750 Womens ontmoette krankzinnige hype en fanfare, een voor de dames die onder de radar gingen. Tijdens ComplexCon Chicago bracht Abloh twee, ja twee, paren van zijn MCA Air Force 1 uit, een geheel blauwe versie die Nike Air Vapormax Mujer erg lijkt op degene die hij maakte voor de MoMa in New York City. Die zien er goed uit en gaan nu voor een paar duizend dollar. De andere sneaker kwam in de vorm van een driekleurige collectie van een schoen Nike Air Max 90 Damen die hypebeasts en klootzakken nog nooit eerder hadden gedragen: de Zoom Terra Kiger 5. En hij maakte het met vrouwen in gedachten. Nike Air Presto Womens Hoewel mannen ze ook kochten. Het was een trailrunning schoen compleet met track spikes. Een vreemde, dappere www.philharmonia.fr blik. Je kunt er momenteel een aantal kopen voor onder de detailhandel, dus je hebt waarschijnlijk mensen gezien die ze verslijten.

Geen slechte schoen, maar het voelde alsof we op het punt kwamen Nike Air Max 95 Damen dat mensen het alleen droegen omdat het gebroken wit is en het is degene die ze zich kunnen veroorloven, in plaats van degene waar ze in zijn. the-scenes 'documentaire', om die term licht te gebruiken. Nike Air Vapormax Femme Zijn Air Jordan 1's waren de laatste tijd een van de meest gehypete sneakers, zelfs als mensen aanvankelijk op Adidas NMD Mujer hun hoede waren voor een achterlijke Swoosh. Ze gaan nu gemakkelijk voor meer dan $ 1.000. Kun je Adidas NMD Womens die niet krijgen? Nike Air Max 1 Femme Mensen gingen toen voor zijn Air Jordan 1 Low. Persoonlijk vond ik het leuk, maar het voelde alsof mensen oneerlijk waren over het leuk vinden van die schoen. Geloof het of niet, ik heb maanden en maanden geleden iemand van Jordan Brand ontmoet en zei dat de enige Jordan-sneaker die ik zou dragen een 1 Low is.

Ze keken me verward aan, omdat niemand van die schoen houdt. Nu is iedereen er mee bezig. Je haat het Nike Air Max Classic BW Womens om het Asics Gel Lyte 5 Homme te zien. Voor wat het waard is, is het paar van Eric Koston cooler dan Travis 'en we weten het allemaal. De Adidas Ultra Boost is dood, maar Nice Kicks probeerde het terug te brengen en faalde niet. Nike Air Max 95 Womens Ontworpen door Nike Air Max 95 Mujer voormalig Jordan Brand guy Frank Cooke, was hun samenwerking een tie-dye schoen met een gomzool die bedoeld was voor het 50-jarig jubileum van Adidas ZX 850 Damen Woodstock. Dat werd geannuleerd, Nike Air Max 1 Damen maar de schoen kwam er nog steeds uit. Het is gemakkelijk te dragen, goed voor de zomer. Heb je 350 dollar? Je kunt ook een paar krijgen.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz