3 weken voorafgaand aan het Golden Ultra-weekend bracht ik het grootste deel van mijn tijd door met het voorbereiden Nike Air Pegasus 83 Mujer van de op en neer gaande beweging op de paden. Met Mt. Diablo dichtbij, ik ben verschillende keren op weg geweest naar de top (3700 voet omhoog, dan omlaag). Hoewel de race anders zou zijn, zou het een goede oefening zijn om eraan te wennen om naar boven te klimmen en vervolgens naar beneden te rennen.
Ik heb gedebatteerd over het al dan niet brengen van een tweede laag. Ik was aanvankelijk van plan om in mijn shirt met korte mouwen uit te gaan, met wat handschoenen. Nike Air Max 270 Femme Ik word meestal warm, dus ik dacht dat dat voldoende zou zijn. Ik nam een ??shirt met lange mouwen mee in de auto en besloot op het laatste moment om het aan te trekken. Als het erger werd, kon ik het altijd om mijn middel binden of op een hulppost dumpen (spoiler: het kwam er nooit af en werkte perfect).
Net als de vorige dag was ik constant verbaasd over de hoogten Nike Air Max 2017 Mujer die we bereikten en de overkoepelende opvattingen over wat we ervoeren. Er waren momenten dat we vlak naast de rand van een klif renden en het uitzicht naar beneden (en naar buiten) gewoon adembenemend was. Helaas heb ik de camera niet vaak uitgeschakeld vanwege de EPIC-mijlpaal die we voor ons hadden. Maar ik heb EMZ ervan overtuigd om "een beetje" dicht bij de rand te komen om naar beneden te kijken. Met dichtbij bedoel ik ongeveer 5 voet vanaf de rand.
Met elke ultra-ervaring (IMHO) zullen er een aantal "down" tijden zijn. Je bent er urenlang, je bent moe, je legt Adidas Nmd Femme] ENORME afstanden af ??en je kunt niet altijd 'gelukkig' zijn. Nogmaals, mijn persoonlijke gedachten. Voor mij was dit toevallig het moment waarop we naderden wat we dachten dat het de top was. Het leek alsof we het hoogste punt van de berg hadden bereikt. Je kijkt omhoog, je kijkt naar buiten en je ziet gewoon niets. Je kunt je niet voorstellen dat er iets anders is dat hoger is. Toen we naar mijn horloge keken, waren we ongeveer 18 kilometer lang, dus het zou logisch zijn dat het "neerwaartse" deel van de lus snel zou gebeuren. Maar nee, we zouden een bocht nemen en vanuit het niets meer zien. We zouden een piek bereiken, dan uitkijken en wat MEER zien. Ik denk dat we 3-4 keer de “piek” bereikten en het was gewoon verpletterend om meer klimmen te zien.
Dit waren zware kilometers. Dichter bij de top ging het niet achteruit op Nike Air Max 97 Mujer paden, het klom over keien en rotsen. Er waren veel momenten waarop je me voor de gek hield, tussen mij en EMZ. Wil je weten hoe moeilijk deze beklimmingen waren?
Het is redelijk veilig om te zeggen dat EMZ en ik het goed bij elkaar hielden gezien wat we de dag ervoor hadden gelopen en waar we tijdens deze race voor stonden. We voelden ons beiden nog steeds mentaal sterk en met de pieken achter ons wisten we gewoon dat we terug moesten komen. Ik zat per ongeluk vast te kijken naar mijn horloge rond mijl 28. Een vreselijke plek om binnen te zijn. Het is alsof je naar je horloge bij Mile 18 kijkt. Je bent moe, je bent dichtbij, maar je hebt nog 8 mijl te gaan. UGH. De kilometers duren eeuwig en hier was ik, terwijl ik op mijn horloge keek met de gedachte "we kunnen niet alleen op mijl 30 zijn."
In de laatste 8K viel ik achter EMZ en zij Nike Air Max 2017 Damen liep voorop. Ik worstelde met wat ik dacht dat sommige blaren op de bodem van mijn voeten waren en elke stap was zwaar. Als EMZ niet toonaangevend was geweest, zou mijn tempo extreem zijn vertraagd, maar met nog maar 6 mijl te gaan, was het de mentaliteit van "finish de race". Bij het bekijken van de splits, zou je niet merken dat ik worstelen omdat we de hele weg consistent bleven. Verrassend genoeg had ik geen blaren op mijn voeten. Misschien waren het gewoon hotspots, maar ik stelde me voor (en ik vertelde EMZ) dat de hele rechtervoet een gigantische blaar was. Het voelde alsof ik op waterbellen rende - sorry voor de uitleg. Maar ik was verbaasd en verbaasd toen mijn voet absoluut perfect en prima was na de race.