Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 31 mal aufgerufen
 Südhessen
Banning ( gelöscht )
Beiträge:

08.10.2019 09:58
mich darauf konzentriert Antworten

Om er zeker van te zijn dat het me niet lukte mezelf niet helemaal te redden, ging ik zaterdag naar het zwembad. Ik spetterde over het doen alsof ik een vriend hielp met hun kruipen voor de meeste tijd dat ik daar was, maar nam mezelf af om 20 minuten non-stop te doen om de armen te testen. Het was Adidas Stan Smith Womens langzaam maar gestaag.

Chris en ik hebben elkaar vandaag bij het zwembad ontmoet. Hij kwam met zwemhulpmiddelen, ik kwam met een bezorgde uitdrukking. Ik zwom op en neer en deed toen allerlei Nike Air Max 2017 Herren oefeningen - sommige heb ik eerder gedaan, andere waarvan ik weet dat ik het zou moeten doen, maar sommige niet. Het is één ding om te boren en je een beetje ongemakkelijk en zelfbewust te voelen in het ondiepe gedeelte, niet echt wetende wat je doet, het maakt een verschil om iemand je te laten vertellen of je het goed of fout doet.

Het was goed om te weten wat ik goed doe (ademen, lichaamshouding en ik ben erin geslaagd om de gevreesde 'hardloperstrap' te vermijden) en een plan te hebben om aan de dingen te werken die niet zo goed zijn (door de water - hey armen).

Dus nu heb ik mijn watervertrouwen terug, zwemmen staat weer op de agenda. Nike Air Pegasus 83 DamesIk heb me aangemeld voor 8 weken van 7.00 uur sessies met Chris en een paar open water evenementen deze zomer. Het voelt goed om terug te zijn.

Chris heeft donderdagochtend om 07.00 uur een zwembad gehuurd in Kentish Town voor een groepszwemsessie en er zijn nog een paar plaatsen vrij als je met hem (en mij) mee wilt doen voor 8 weken zwemmen. Vind hem via zijn website of op Twitter voor meer informatie.

Noem het geen terugkomst ... oké, misschien wel. Herinner je je de afspeellijst donderdag? Een tijdje terug zou ik 3 nummers posten om toe te voegen aan je workout-afspeellijst. Het bestond uit iets ouds, iets actelijks en iets om over na te denken. Elke week had meestal een thema en het hield behoorlijk waar als een wekelijks onderdeel van deze blog voor het grootste deel van 2012 (OMG!) - we hebben zelfs prijzen uitgereikt.Nike Air Max 270 Femme] Ik ga niet zeggen dat dit weer een vaste waarde zal worden, maar omdat donderdag bekend staat om zijn soort als een "throwback" -dag, dacht ik dat we dat precies zouden doen.

Dit is een gesponsorde blog; terwijl de hier geuite meningen echt van mij waren, werd mij door de Honda Dealers Advertising Association in Noord-Californi? aandacht besteed om dit product te beoordelen.

Wat is een van je favoriete 'speciale momenten'? Weet je nog in welke auto je toen reed? Als het een Honda was, zou je verhaal kunnen worden opgenomen in een korte film. Noord-Californi? Honda wil horen over een van je speciale momenten en hoe een Honda-voertuig een speciale rol speelde.

Het is eenvoudig - deel hier eenvoudig uw Honda-verhaal en uw verhaal zou opnieuw kunnen worden voorgesteld als een korte film in de #NorCalGetsIt-campagne van Honda.

Nike Internationalist Mujer In mijn leven zijn er drie auto's geweest die mijn 'speciale momenten' omringen:

Mijn eerste auto, die ik op de middelbare school reed (echt van mijn moeder). Maar degene die ik naar en van school reed, naar de praktijk, naar het winkelcentrum, naar mijn eerste baan, naar alles en nog wat dat was mijn jaren van 14-18.
De eerste auto die ik bezat - na het college. Ik wist wat ik wilde, ik ging naar de dealer en vroeg om een ??specifieke kleur en vertelde hem me te bellen wanneer hij die had. Ik heb een aanbetaling gedaan, heb het gefinancierd en heb maandelijkse betalingen gedaan totdat het werd afbetaald.
De "gezinsauto" - die ene vrouw en ik kocht met betrokken huisdieren en baby's. Het was een verstandige aankoop, we wisten dat we iets wilden dat onze hond, een (toekomstige) autostoel, en alle fietsen, speelgoed, uitrusting Nike Cortez Femme en al het andere zou kunnen bevatten.
Wat te delen?
Je verhaal kan van alles zijn. Het zou kunnen gaan studeren, roadtrips, de auto generaties lang doorgeven, speciale aanpassingen die je hebt gemaakt - als je zoals ik was, stopte je speakers in de auto van je moeder. Maak het persoonlijk, maak het grappig, maak het romantisch, maak het van jou.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz