Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 37 mal aufgerufen
 Südhessen
Banning ( gelöscht )
Beiträge:

10.10.2019 10:00
marquées dans mon journal Antworten

De zon begon te schijnen en ik kon er niet op wachten. Ik probeerde de eerste marathon te vergeten en beschouw dit als een reis op zich. Ik weet niet of dat logisch is, maar deze in vier halve marathons te breken werkte voor mij. We begonnen om 5:45 uur, dus we hadden ongeveer 20 minuten vrije tijd. We wilden het niet koud hebben of stijf worden en we hebben het bijna perfect getimed. We waren weer op pad voor marathon nummer 2 en hielden nog steeds vast aan onze 5/1 ratio. We konden het Adidas Nmd Femme] niet helpen, maar we vroegen ons af wat de mensen in Wave 3 dachten toen we 5 minuten in de eerste mijl begonnen te lopen. We grapten tegen onszelf dat we wensten dat we de mensen om ons heen konden vertellen dat we de hele nacht hebben gerend.

De energie van de menigte heeft zeker geholpen. Mijn maagproblemen waren vrijwel verdwenen en de benen voelden behoorlijk solide aan. De voeten voelden goed aan en ik was verrast hoe goed ik me voelde. Mijn benen waren zwaar, maar ze waren bereid te bewegen. De verandering van kleding hielp mentaal en het voelde bijna als een gloednieuwe start van elke andere race. De eerste paar mijlen werden redelijk consistent gehouden, ongeveer 11-13 minuten mijlen ... we hadden vrijwel besloten om alles te lopen dat op een helling leek. Vertrouwd zijn met de cursus was een enorm voordeel. Ik bleef Nike Air Vapormax Dames maar denken: maak de brug over en het Golden Gate Park in. Op het heen en terug gedeelte van de Golden Gate Bridge was het geweldig om bekende gezichten te zien en aan te moedigen terwijl ze voorbij liepen.

Schreeuw naar de November Project (SF) -stam die de lopers aanmoedigt bij de ingang van de Golden Gate Bridge. Het was een ENORME energieboost om vertrouwde gezichten en de steun aan en af ??te zien van de brug. Andrew Hutchinson pakte die helemaal bovenaan en Viviana Oliva pakte die eronder.

Dit bericht gaat over periodes. Ik vertel je dat vooraf, zodat je kunt kiezen om het lezen te stoppen als je wilt. Omdat sommige mensen niet willen horen, lezen of zelfs maar denken aan wat er onder de taille gebeurt, vooral niet onder de taille van vrouwen. Deze mensen hebben meestal een penis.

Ik heb deze week getweet dat mijn baarmoeder mijn Ironman-training probeert te saboteren. Twee trainingssessies zijn ingekort vanwege de pijn zo intens dat ik er bijna van moest overgeven. Ik geloof dat mijn baarmoeder zijn bezwaren kenbaar maakt tegen de patriarchale naamgeving van de triatlon waarvoor ik train.

Ik ben geen wuss. Ik deed een half-ironman. Ik heb zeven marathons gelopen. Ik liep een marathon door 30 mph winden en een overstroming. Dus als ik dingen behoorlijk slim zeg, kun je me daarop vertrouwen.

Ik kreeg een antwoord op mijn tweet. "Dank daarvoor. Geweldige timing ook, lunch. 'Sommige periodes zorgen ervoor dat Victoriaanse mensen helemaal overkomen. Als jij een van hen bent, kun je hier stoppen met lezen. En misschien ga je in een schuur aan het einde van de tuin zitten totdat alles voorbij is.

In 2012 in Edinburgh, Nike Air Max 2017 Womens zette ik mijn racekit op, at ik mijn pap en stond op het punt mijn hotelkamer te verlaten toen ik een laatste reis naar de wc maakte. Daar was het, mijn menstruatie. Het had een speciale gastoptreden gemaakt de ochtend van mijn sub-4 marathonpoging. Zoals je weet, kreeg ik nog steeds mijn sub-4-tijd, hoewel ik die dag op de karmozijnrode golf reed.

Je vindt veel dingen gemarkeerd in mijn dagboek - races, trainingsschema's, hardloopdatums - maar er is nergens een asterisk, een P in een cirkel of welke andere 'geheime code' volwassen volwassenen dan ook gebruiken om de migratie van hun baarmoederslijmvlies.

"Ik heb een app op mijn telefoon. Het vertelt me ??wanneer het moet komen en of het al had moeten komen ”, zei mijn vriend laatst. "Het is echt goed."

"Het is OK, ik houd liever de 79p voor een reep chocola en laat het een Nike Air Max Thea Femme verrassing zijn."

Ik weiger het bij te houden. Gedeeltelijk is dit omdat ik haar aanwezigheid in mijn leven zo veel mogelijk wil negeren; Ik wil niet dat toekomstige plannen die in mijn dagboek staan ??worden gevolgd door ‘Oh, ik heb mijn menstruatie dat weekend’. Maar ik kan me vooral niet bezighouden met de admin en ik hou van verrassingen.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz