Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 35 mal aufgerufen
 Südhessen
Banning ( gelöscht )
Beiträge:

12.10.2019 10:34
ideal für jemanden Antworten

Ik ben het soort hardloper dat graag mensen bedankt terwijl ik ren: vrijwilligers, iemand met een grappig bord, enz ... na een paar kilometer was ik uitgeput. Ik kan niet 26,2 mijl rennen en iedereen bedanken. Ze moedigen je ook aan om je naam op je shirt te zetten, zodat mensen je individueel kunnen aanmoedigen. Ik schreef MONKEY en iedereen had een goede tijd en riep “GA AAP!” Er is zoveel energie dat terwijl je rent dat de enige rustige delen van de baan de bruggen oversteken en door een orthodox-joodse gemeenschap in Brooklyn gaan - wat een moment is Ik zal de bijna pure stilte nooit vergeten. Het was alsof alles wat je kon Nike Air Pegasus 83 Womens horen de voetstappen van de hardlopers waren ... het was zo'n scherp contrast met de rest van de cursussen dat het een moment is dat ik nooit zal vergeten. Aan de andere kant van het spectrum zou First Street rond mijl 16 na de Queensboro Bridge omhoog gaan. Het was alsof je een landingsbaan afliep waar mensen aan weerszijden van de straat staan ??en hun hoofd naar je uitschreeuwen.

Nog een van mijn favoriete dingen was het dragen van de medaille NA de race. Niet alleen die dag, maar ook de volgende dag. Het was een soort "ding". Lopers wiegden ze over normale kleding en gaven elkaar knikken en hoge vijven. Vreemdelingen feliciteren je of vertellen je hoe geweldig het was om iedereen te zien rennen. Het maakte de hele ervaring echt veel meer dan alleen een race ... veel meer dan alleen een marathon. Het was een gemeenschap. Het Nike Air Max 270 Damen was een feest.

Oh ja, en je krijgt een aantal geweldige toeristenfoto's van jou met je bling. Hier ben ik de volgende dag aan het schaatsen in Central Park met mijn hardware in perfecte vorm:

Bij wijze van wat ik graag denk dat een 'welkom in de buurt' was, nodigden de mensen in Teva me uit voor een run met hen op Hampstead Heath om te vieren, niet echt mijn intrek om de hoek, maar de lancering van hun nieuwe schoen .

Teva is een schoeiselmerk voor buiten en je bent waarschijnlijk meer bekend met hun sandalen die vooral door mensen op hun Gap ‘yar’ lijken te worden gedragen. Maar ze hebben net een aantal jaren besteed aan het ontwerpen, maken van prototypen en het verfijnen van een hardloopschoen - en het ziet er heel mooi uit.

De naam Tevasphere komt van de hiel van de schoen die rond is, zoals een tennisbal. Teva zegt dat deze bolvormige hiel het contactpunt van de gebruiker met het terrein verlaagt voor een natuurlijker impactpunt en een effici?ntere overgang. De andere voor de hand liggende functie zijn de 'pods' op de middenvoet die zijn ontworpen om ondersteuning van de voetboog te bieden.

Het onderzoek van Teva suggereert dat zelfs Adidas Zx Flux Femme hardlopers die zichzelf hebben getraind om op hun voorvoet of middenvoet te rennen, vatbaar zijn voor heelstriking als ze over langere afstand moe worden. Dus hoewel de schoen ideaal is voor iemand zoals ik die op de hiel tot middenvoet landt, kunnen ze misschien gewoon een beroep doen op voorvoetlopers voor langere runs over ruw terrein.

Ze rijgen voor een rit van drie mijl ontdekte dat het asfalt niet de beste plek voor hen was - of tenminste niet mijn voeten erin. Ik zou gelukkiger zijn in mijn wegschoenen op wegen (geen grote schok daar). Maar toen we eenmaal het pad naar de meer oneffen grond hadden afgewend, bevonden de schoenen zich in hun natuurlijke habitat en lieten ze zien waarvoor ze waren ontworpen.

Op een modderige dag op de Heide lieten ze mijn voeten veilig voelen zonder rond te glijden, en naar beneden rennen Nike Cortez Womens (mogelijk vanwege zijn afgeronde hiel) leek natuurlijker. Ze zullen zeker bij de voordeur blijven omdat ze verdwaald zijn op de modderige paden op Hampstead Heath en daarbij behoorlijk modderig blijven.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz