Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 36 mal aufgerufen
 Südhessen
Banning ( gelöscht )
Beiträge:

16.10.2019 07:19
vielleicht einen oder zwei Antworten

De post van vandaag was bedoeld als samenvatting van mijn 50 mijlrace in het weekend. Een bericht over het overwinnen van tegenspoed en vermoeidheid. Een bericht over het vieren van de mogelijkheid om een ??race te be?indigen.

Zoals velen van Nike Air Max 270 Mujer jullie heb ik het meegemaakt op tv en via sociale media. Het leek niet echt. Het Nike Air Pegasus 83 Damen leek niet eerlijk. Het leek niet op de plek. Maar is er een "juiste plaats" voor dit soort dingen? Ik ga niet in detail ingaan op de gebeurtenissen die gisteren plaatsvonden op de 117e marathon van Boston. We hebben de afbeeldingen gezien en de rapporten gehoord. Het is zielig. Het is eng.

Persoonlijk kwamen mijn gedachten snel bij mijn familie terecht. Ik dacht terug aan tijden dat ze op me wachtten bij verschillende finishlijnen. Mijn ogen gingen heen en weer om ze te zien glimlachen, juichen, foto's van mij maken terwijl ik naderbij kom. Het duurde niet lang voordat ik besefte dat de tijd op de offici?le klok rond mijn tempo is.

Te veel "wat als" -vragen die nergens toe leiden. Als ik sneller of langzamer ren, kan het me misschien op die plek of verder weg plaatsen. Of zoals gisteren, helemaal niet.

Ik kan je goed vertellen Nike Air Odyssey Womens dat ik er bang van ben. Het maakt me bang om aan alles te denken. Het maakt me bang om te denken dat iets dat ik doe voor de lol, een gevaar kan zijn voor mij en mijn familie en vrienden. Ik ben slim genoeg om te weten dat een tragedie overal kan toeslaan en dat niemand van ons er immuun voor is, ongeacht wat we doen en waar we naartoe gaan. Maar deze raakt behoorlijk dicht bij huis.

De gemeenschap was geweldig. Mensen deelden informatie via sociale media - over waar ze zich konden organiseren voor hulp, waar ze konden achterhalen of lopers klaar waren of gestopt waren. Sommige mensen tweeten als ze van vrienden hadden gehoord, net als ik. We kwamen samen als een gemeenschap om elkaar op alle mogelijke manieren te ondersteunen. Gedachten, gebeden, wensen en dankbaarheid waren er in overvloed.

Verdriet, angst, woede en verwarring maakten ook deel uit van die mix. Maar ik Adidas Zx 750 Donna denk dat het kracht zal zijn die het grootste resultaat is van de tragische gebeurtenissen van gisteren. We hebben het al zien plaatsvinden. De kracht van vrijwilligers, wetshandhaving en medisch personeel om op elke mogelijke manier te helpen. De kracht van hardlopers om elkaar te verenigen en te ondersteunen. De kracht om te laten zien dat we bang kunnen zijn. Dat ja, we kunnen bang zijn voor onze geliefden, maar we zullen doorgaan. Het is misschien niet vandaag, het is misschien niet morgen, maar het zal zijn wanneer we klaar zijn. Aan de kracht van hardlopers wordt nooit getwijfeld.

Een race met geschiedenis. Een race met traditie. Een race waar dromen worden gerealiseerd en legendes worden gecre?erd. Een race waar we niet allemaal het geluk hebben om het uit te voeren, maar een race die sterk genoeg is om onze hoop te houden. Om de essentie te vangen van waar velen van ons Nike Air Pegasus 83 Mens naar streven: Boston runnen. Op één ding kunt u rekenen. We zullen weer rennen en er zal eer en herdenking zijn op Patriot's Day in Boston 2014.

Ik heb afscheid genomen van Hyde Park, ik heb afscheid genomen van de hashers en ik heb veel afscheid genomen van mijn vrienden en familie. Op vrijdag 4 november vertrek ik vier maanden naar Australi? en Zuidoost-Azi? voor het volgende grote avontuur. Het is een beetje eng maar erg spannend.

Het eerste dat ik in mijn rugzak stopte, waren mijn hardloopschoenen (helemaal niet omdat ze onderaan en dus het minst toegankelijk zijn). Ze gaan met me mee en ik zal in nieuwe landen rennen, nieuwe paden bewandelen en misschien wel een beetje verdwalen. Ik heb tenslotte twee Britse voorjaarsmarathons om me op voor te bereiden.

Het andere dat met me meekomt is jou veel! Verwacht niet dat ik stil ben, alleen omdat ik niet achter mijn bureau zit. Er zal genoeg tijd zijn om een ??paar woorden aan Adidas Superstar Donna elkaar te rijgen en, wat erg warm is waar ik heen ga, veel kansen voor mij om mijn verzameling zweterige headshots te laten groeien.

Naast het deelnemen aan een paar lokale hash-runs terwijl ik in het buitenland ben, zal ik een paar races oppakken en misschien een hardloopclub of twee laten crashen. Ben je in Australi?? Vertel me waar ik heen moet? Vertel me welke races ik zou moeten doen of nodig me uit om met je club te komen trainen.

Zodat je het niet beu bent om te horen hoe het te heet is om te trainen terwijl de temperatuur in het VK daalt en je vijf lagen thermisch lopende panty's aantrekt, heb ik een paar oude vrienden die allebei in training voor voorjaarsmarathons om je gezelschap te houden. Je kunt er meer over te weten komen op de gastbloggerspagina. Zorg dat ze zich welkom voelen.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz