Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 37 mal aufgerufen
 Südhessen
Banning ( gelöscht )
Beiträge:

17.10.2019 08:26
anderen wankelend tussen Antworten

De World RWRunStreak van The Runner is voltooid. De uitdaging was om (minimaal) een mijl per dag te rennen van Thanksgiving tot Nieuwjaarsdag - in totaal 41 opeenvolgende Nike Air Max Thea Femme dagen.

Zo zagen mijn 41 dagen eruit.

Het omvatte twee races, een Turkey Trot en het North Face Endurance Challenge 50 mijl-evenement. De dag na een evenement van 12 uur lopen was de grootste uitdaging. Mijn benen voelden moe, maar gelukkig was mijn geest fris.

Om blessures te voorkomen, was elke dag dat ik het gevoel had dat ik een 'rustdag' nodig had, één mijl hardlopen. Er is altijd bezorgdheid over letsel als het gaat om 'strepen', maar luisteren naar je lichaam en begrijpen dat een enkele mijl kan worden gezien als therapeutisch of ontspannend, helpt.

Ik ren meestal 4-5 dagen per week, dus het vulde de gaten met runs van anderhalve kilometer. Zoals u kunt zien, waren er slechts 3 runs die meer dan 10 mijl gingen, met de meerderheid tussen 1-5 mijl. Mika ging zelfs met me mee op veel van deze.

Ik rende in totaal 192,Nike Air Max Vision Femme 8 1 mijl - hoewel 47 mijl een groot deel daarvan was.

Ik heb ook de zomer RWRunStreak (Memorial Day tot Independence Day) gedaan!

Hardlopen: ik vind het geweldig. Geen schoenen aan: daar ben ik helemaal mee bezig. Ik voel me zelfs zo comfortabel dat ik geen schoenen draag dat ik vorige week vorige ochtend mijn huis verliet om te gaan werken voordat ik besefte dat mijn voeten naakt waren. Dus waarom heeft het zo lang geduurd voordat ik deze twee bezigheden bij elkaar heb gezet?

Ik kocht een paar Vibrams uit het Mekka dat REI is toen ik afgelopen september in Seattle was. Sindsdien hebben ze een zeer koude winter doorgebracht op mijn kast. Tot vandaag.

Ik was zenuwachtig over hoe ik erin moest rennen. Dat had ik niet hoeven zijn. Er is een beetje in de film ‘The Santa Clause’ waar Tim Allen een briefje in de zak van de dode Kerstman Nike Air Force 1 Damesvindt. (Naakt met.) Er staat: 'Trek het pak aan, het rendier weet wat het moet doen'. In deze metafoor zijn de Vibrams het pak van de kerstman en mijn voeten waren het rendier.

Het was maar een mijl en het lag op de stoep, maar ik had het gevoel dat ik met een miljoen mijl per uur aan het glijden was. Mijn voeten stonden op de automatische piloot, die rendieren wisten helemaal wat ze deden. En hoewel ik een paar grappige looks kreeg, denk ik dat ik dat wel leuk vond.

Ik heb me zorgen gemaakt over het knoeien met mijn hardloopstijl omdat ik, behalve constante zwarte teennagels op twee Nike Air Vapormax Damen tenen, tot nu toe het geluk heb gehad om blessures te voorkomen. Ik weet daarom niet zeker hoe belangrijk de Vibrams zullen zijn in mijn wekelijkse routine. Maar ik zal ze weer dragen en ben enthousiast over mijn volgende run met hen.

Dit jaar geen lentemarathon lopen? Laat een collega-hardloper glimlachen door naar beneden te gaan om te ondersteunen. Neem een ??bordje mee en vrolijk ze op. Ik zal nooit het bord vergeten dat ik zag tijdens de marathon van Brighton met de tekst: "Rennen! Zombies achtervolgen je! 'Wees bemoedigend of grappig. Hoe dan ook, ga niet voor het oude 'Nearly there' op mijl 3. Het is niet grappig of origineel en heel mogelijk gevaarlijk - voor jou!

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz