Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 33 mal aufgerufen
 Südhessen
Banning ( gelöscht )
Beiträge:

17.10.2019 08:38
notre deuxième édition Antworten

Ik heb nooit de marathon van Londen gelopen, maar de afgelopen jaren stond ik enthousiast aan de kant van de weg te juichen vanaf de eerste elites totdat de achterblijvers naar huis ploeterden.
Het is altijd een emotionele zaak om van dichtbij en persoonlijk te kijken. Ik ging eens naar een bokswedstrijd van het Wereldkampioenschap en had zitplaatsen zo dicht bij de actie dat we gevaar liepen om doorweekt te worden van zweet, spugen en wie weet wat nog meer. Het geluid dat de bokshandschoen van het lichaam maakt, is verschrikkelijk en wordt Nike Air Vapormax Herren niet op prijs gesteld totdat het van dichtbij wordt gehoord.
Een marathon kijken, high-fives delen met hardlopers, hun handpalmen kleverig voelen met zweet en sportdrank en de pijn en emotie op hun gezicht zien, is iets dat ook een zitplaats aan de ring vereist. Omdat ik zelf in de touwen ben geweest, weet ik hoeveel verschil een goed getimede ‘You can do it’ kan maken.
Dus als je ooit hebt gelopen, overweegt om een ??marathon te lopen of iemand kent die dat wel heeft gedaan, breng dan een dag door met juichen. Het zal een enorm verschil maken voor de hardlopers en zal je echt inspireren. Wat me nooit zal verbazen, zijn de verschillende vormen en maten die marathonlopers binnenkomen. Denk je dat je te kort, te zwaar, te oud bent om te rennen? Ga kijken en denk opnieuw.

2012 is een erg druk jaar geweest en als je zoals ik bent, heb Nike Air Max Command Mens je misschien een beetje extra motivatie nodig om de kilometers hoog te houden tijdens de feestdagen. Gelukkig heeft Runner's World ons de #RWRunStreak-uitdaging gepresenteerd om minimaal een mijl per dag te lopen tussen Thanksgiving en Nieuwjaarsdag.

“Wil je deelnemen aan een race van 6 km voor het goede doel?” Het was een onschuldige vraag die de vrouw buiten de Tate Modern me deze lunch vroeg, maar die een complexer antwoord eiste dan eenvoudig ja of nee.
Ze had mijn plan al verijdeld om te voorkomen dat ze tegen me praatte door te doen alsof ze sliep. Omdat het erg zonnig is geweest, verhindert mijn schurftige voet me tijdens de lunch en ik heb een kater gehad, ik heb de laatste paar lunchuren op het gras buiten de Tate doorgebracht. Dit is het mooie van zonneschijn - op een grijze, ellendige dag zouden mensen denken dat er www.paragraphen-lounge.de iets mis was met je als je in het openbaar ging liggen. De afgelopen twee dagen heeft het weer me echter de perfecte situatie gegeven om tijdens mijn lunchpauze van mijn kater te slapen.

Charity-vrouw zag me mijn ogen openen en rechtop gaan zitten om de tijd op mijn telefoon te controleren, en ze zei: "Wil je deelnemen aan een race van 6 km voor het goede doel?" Mijn antwoord was nee, maar er kwamen er teveel bij kanttekeningen die uitleg behoefden omdat ik niet wilde dat ze dacht dat ik ongeschikt en onverschillig was.

De info op de #RWRunStreak, met dank aan Runner's World
Blijf fit en gemotiveerd tijdens het drukke (en met calorie?n gevulde) vakantieseizoen door toe te zeggen elke dag minstens een mijl te lopen, Thanksgiving tot en met Nieuwjaar.
?
Een manier om uw logboekitems in december minder op een binaire code te laten Nike Air Pegasus 83 Damen lijken, is door deel te nemen aan onze tweede jaarlijkse Holiday Running Streak. Beloof dat je elke dag minstens een mijl loopt, van Thanksgiving (dat is donderdag 22 november) tot Nieuwjaarsdag.
?
Voor diegenen onder jullie die de uitdaging aangingen en volbrachten, pak het embleem van je Finisher (of badge) en tweet het, pin het, voeg het toe aan je blog, maak er je profielfoto van of kader het in. Je verdient de erkenning voor 41 opeenvolgende dagen.
?
Dat is misschien niet genoeg om alle cookies of oma's van oma te verbranden, maar het is een begin.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz