Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 44 mal aufgerufen
 Südhessen
Banning ( gelöscht )
Beiträge:

25.10.2019 06:57
begynder at fokusere deres Antworten

Da reklameudgifter samlet set fortsætter med at vokse, forudser Zenith, at internetreklame vil drive denne vækst og tegner sig for 94% af de nye udgifter mellem 2017 og 2020. Interessant Adidas Zx Flux Damen nok vil disse dollars sandsynligvis blive afsat til fem af de mest ekspansive digitale platforme: Google, Facebook , Baidu (Kina), Alibaba (Kina) og Tencent (Kina).

De lande, der forventes at bruge mest, er USA og Kina, i alt annonceudgifter p?47% mellem 201Nike Air Vapormax Damen 7 og 2020. 57% af alle nye penge, der er brugt p?reklame, forventes at komme fra USA, Kina, Japan, Storbritannien og Tyskland .

Ifølge Zenith er 'stort' navnet p?spillet. Med den mest vækst, der er set fra store lande, store byer og betalt for annoncetid med store virksomheder, er det klart at forst? hvorfor internetannonceudgifter Nike Air Max Classic Bw Dames forventes at vokse s?meget som forventet.

PROGRAMMATISK REKLAMATION I EUROPA
Ifølge IAB Europe henviser programmatiske reklamer til den samlede kategori af transaktionsmekanismer, herunder: 83% af det europæiske programmatiske budget for 2016 blev afsat Nike Air Max Zero Femme til ikke-videoannoncering, mens 17% blev brugt p?videoannoncering. Dette svarer til ca. 1,37 millioner euro, der er brugt p?digitale videoannoncer, en stigning p?155,1% i forhold til 2015-budgetter. Desktopannoncering var dominerende i 2016 med 66% af annoncebudgettets andel, mens mobilannoncer modtog 34% af budgettet. Mobilannoncebudgettet i 2016 var 3,5 millioner euro, en stigning p?87,8% i forhold til 2015-tallene.

Den programmatiske reklame, der blev brugt p?display (inklusive video og mobil), stod for 50,1% af de programmatiske reklamebudgetter i Europa. Yderligere fordelt, blev Adidas Zx 500 Womens dette budget opdelt i 64,9% for mobil og 46,5% for video i 2016. I modsætning hertil blev 40% af de programmatiske budgetter i 2015 afsat til visning, hvor 53% gik til mobil og kun 22,8% ville video.

Uanset hvilken type virksomhed eller reklame, du fokuserer Adidas Ultra Boost Womensp?lige nu, er det vigtige, at du har øje og penge p?den digitale markedsplads. Det er netop derfor, at vi ser, at flere mærker fokuserer p?blogging og oprettelse af indhold, mens vi ogs?bevæger os væk fra traditionelle reklamemetoder som print og mail. Når en virksomhed begynder at fokusere deres indsats online, begynder de snart at realisere det rigtige ROI af deres markedsføringsindsats og dollars i aktion.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz