Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 43 mal aufgerufen
 Südhessen
Banning ( gelöscht )
Beiträge:

30.10.2019 07:23
vielen Stadtteilen Antworten

Ultramarathons en multi-stage races eisen een tol van ons lichaam. We plaatsen onszelf soms in een slaaptekort, calorie?ntekort en hydratatie / elektrolyttekort. Om later in het seizoen burn-out te voorkomen en bijniermoeheid te voorkomen, is het goed besteed om de tijd te nemen om ons lichaam na het evenement te verzorgen. Geniet van een massage, hydrateer, slaap, neem wat hoogwaardige voeding op. Niet alleen zullen deze het herstel verbeteren, ze zullen ook je humeur helpen.

Een deel van de lagere gemoedstoestand kan zijn dat we missen zijn de gebruikelijke endorfines die we krijgen Nike Air Max Command Donna van hardlopen. We rennen en trainen misschien niet zoals gewoonlijk, maar dat betekent niet dat we volledig moeten stoppen met bewegen. Maak een wandeling met vrienden, probeer een nieuwe yogales, doe wat crosstraining. Als je gaat hardlopen, laat je het horloge thuis en neem je een vriend en loop je een gemakkelijke wandeling op een favoriet parcours. Veranderend perspectief van trainen naar genieten van buiten zijn, onze lichamen verplaatsen en contact maken met vrienden zal helpen je energie opnieuw op te wekken. Na zo'n lang evenement te hebben gespeeld, heb ik dingen veranderd. Ik heb me aangemeld voor een halve marathon op de weg. De Nike Air Max Command Dames verandering in tempo, terrein en trainingen hielpen met mijn motivatie. Twee maanden na het ervaren van deze depressie na de race liep ik mijn tweede snelste halve marathon ooit.

Het leven zit vol hoogtepunten en dieptepunten, dat maakt het interessant. Sommige blues na de race kunnen Adidas Stan Smith Dames onvermijdelijk zijn ondanks onze beste intenties om ze te voorkomen. Als we de tijd nemen om te vertragen en onszelf opnieuw te vullen, kunnen we letsel en burn-out voorkomen en klaar zijn om onze volgende uitdaging aan te gaan.

Atlanta is een grappige stad - uitgestrekt, vol leven en verrassend groen, je merkt vaak dat je wou dat je het ongelooflijke verkeer op eigen benen versloeg in plaats van vast te zitten in je auto. De Hotlanta Halve Marathon, die begin juni plaatsvindt, maakt reclame voor 'heuvels, hitte en vochtigheid', drie dingen waar je Nike Air Max 720 Mujer geen tekort aan zult hebben als je de levendige buurten en prachtige parken van Atlanta verkent. Het is een stad die constant in beweging is en voortdurend verandert - tussen de massa's van auto's en de bouw, vind je kunst van straatmuurschilderingen tot het High Museum, geschiedenis van de buurt van MLK tot het Civil Rights Museum en muziek van blues tot folk tot EDM . Loop bijna overal op een zaterdag of zondag in de zomer, en je zult op een gegeven moment onderweg een festival of een nieuwe brouwerij tegenkomen. Er is nooit een tekort aan dingen om te doen, en als student nieuw in Atlanta was het opwindend om eindeloze opties buiten school te hebben.

Ik vond al vroeg een runclub en werd verwelkomd met open armen voor de enorme hardloopgemeenschap verspreid over de stad. Op elke dag van de week zijn er hardloopgroepen die je door Nike Air Max 270 Mujer de verschillende buurten leiden, van Cabbagetown en Virginia Highlands tot Midtown en langs de Beltline. Ga een paar kilometer naar het oosten naar Decatur en je zult nog meer mensen en plekken vinden om te verkennen. Ik was verrast door hoeveel parken en groene ruimtes Atlanta te bieden heeft, en zelfs door de straten rennen, geven veel van de wijken je het gevoel dat je helemaal niet in een stad bent.

Als je geneigd bent om op de wegen te blijven, heeft Atlanta veel moeite gedaan om de Beltline Trail te ontwikkelen, die bij de voltooiing ervan een verharde route van 22 mijl is die een oude spoorweggang rond de kern van de stad volgt. Langs de Beltline aan de oostkant kom je langs kunstinstallaties, Krog Street en Ponce City Markets, King of Pops popsicle stands en door Piedmont Park. Maak verbinding met de Freedom Park-fietspaden en je kunt 27 km eenrichtingsverkeer naar Nike Air Max Command Uomo Stone Mountain Park lopen (zie hieronder). Of ga op weg naar de verschillende universiteitscampussen - Emory University en Agnes Scott College zijn twee pittoreske opties. Ga naar de West Side en bekijk de Beltline en de brouwerijen aan dat uiteinde. Er is eindeloze verkenning en eindeloze voeding.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz