Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 36 mal aufgerufen
 Südhessen
Banning ( gelöscht )
Beiträge:

01.11.2019 09:41
naar zijn tweede Antworten

Nu is het tijd om terug te gaan naar de paden die ik eigenlijk heb kunnen spelen. Ik zeg ‘gemak’ omdat ik, vanwege het toelaten, slechts op een deel van de paden van de Enchantment Lakes ben geweest. Vanuit Leavenworth, Washington, hebt u gemakkelijk toegang tot de paden die naar de bekende meren leiden, maar u moet vergunningen hebben voor elke overnachting. Dit houdt het Nike Roshe Run Damen verkeer laag, maar kan je in een situatie brengen waarin je een paar avonturen + terug moet doen als het toestaan ??niet lukt.

Dit gebied van het Cascade-gebergte is letterlijk ... betoverend. Het is cliché, maar het is oh zo waar. Mijn persoonlijke ervaring bracht me niet ver voorbij Snow Lakes, maar de hele reis was prachtig. De paden varieerden van glorieus begaanbaar tot steile beklimmingen tot rotsachtige afdalingen. Er was geen tijd om te vervelen + voldoende excuses om het uitzicht in je op te nemen [ie: stop om te ademen]. Met Leavenworth net op de weg van de belangrijkste trailheads zal je niet genoeg plaatsen hebben om bij te tanken, hoewel ik moet toegeven dat ik vond dat hun coffeeshops tekortschoten ... in kwaliteit + kwantiteit.

De paden die door de noordelijke cascades lopen, zijn niet echt een officieel meerdaags Nike Roshe Run Damen avontuur, maar er zijn honderden kilometers prachtige + uitdagende paden op slechts een steenworp afstand van deze even mooie weg. Laten we dit deel van de PNW niet allemaal samen negeren, maar laten we het een beetje een uitdaging maken. Als je ooit in de Northern Cascades terechtkomt, ga je naar de website van de Washington Trail Association, kijk wat rond + maak je eigen epische avontuur.

Ik heb twee weken in de buurt van de Mountain Loop Highway + doorgebracht en heb er ten minste 11 paden kunnen bezoeken. Sommige van mijn avonturen hadden betrekking op een lange dag van het koppelen van paden, anderen waren korte dagen op kortere paden. Hoe dan ook, ik heb er net genoeg tijd doorgebracht om verliefd te worden + besef dat er hier een waanzinnige hoeveelheid potentieel is! Je zult gemakkelijk toegang hebben tot een Nike Air Max 95 Womens handvol kleine steden met geweldige cafés om te tanken + de WTA-website heeft zoveel informatie dat je niet kunt helpen om urenlang te plannen + plotten!

Uiteraard zijn dit slechts enkele van de traillussen die je in de Pacific Northwest kunt vinden. Ik heb iconische routes weggelaten, zoals de Wonderland Trail rond Mount Rainier, paden die Mount Saint Helen + Mount Adams met elkaar verbinden, het Tunnel Falls-pad dat onder een waterval gaat + zoveel meer. Helaas heb ik deze paden nog niet kunnen verlaten ... maar als je dat hebt gedaan, vertel het ons dan alsjeblieft! Het gebied is duidelijk prachtig + ik zou graag meer willen ontdekken!

Heidi Kumm is een trailrunner, wereldreiziger, bergbeklimmer en een echte avonturier. Als trailrunner heeft ze duizenden kilometers afgelegd in de Colorado Rockies en verder dan training voor en hardloopwedstrijden van de halve marathonafstand tot de honderd mijl ultra. Heidi is zo enthousiast over het vinden van avontuur op paden dat ze er haar carrière van heeft gemaakt als de eigenaar van Adventure Feet First, een reisorganisatie die zich erop richt mensen buiten de wereld te laten verkennen terwijl ze reizen. In de afgelopen Adidas Zx Flux Donna jaren heeft Heidi maanden in het buitenland gewoond, vrijwilligerswerk gedaan over de hele wereld, vanuit een busje / auto / vrachtwagen gewoond en nieuwe manieren gevonden om te voet, op de fiets of met een rugzak te verkennen. Ze heeft de ins en outs van zelfrijdende verkenning op de harde manier geleerd, dus ze is hier om ons te helpen leren van haar fouten en om ons te helpen meer ge?nformeerd te worden over hoe je je eigen fouten kunt maken ... veilig.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz