Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 43 mal aufgerufen
 Südhessen
Banning ( gelöscht )
Beiträge:

18.11.2019 09:23
affrontare queste emozioni Antworten

Sommigen van jullie zijn misschien bekend met deze nieuwe innovatie, anderen misschien niet. Zodra je het ziet, zul je het waarschijnlijk niet snel vergeten. Het is best wild!

ElliptiGO kan heel goed de manier veranderen waarop we trainen, herstellen en plezier hebben! Bekijk Nike Air Pegasus 83 Damen deze korte inleiding om een ??idee te krijgen waar het allemaal om draait: ElliptiGO

Natuurlijk zit het bewijs altijd in de pudding. Dus om ElliptiGO op de proef te stellen, Adidas Superstar Dames ga ik er een rijden van San Francisco naar Los Angeles voor de LA Marathon. Als je de reis wilt volgen

Postscriptum Als je in de buurt bent en de ElliptiGO live wilt zien - misschien zelfs een uitproberen - dan stop ik onderweg op een aantal locaties. Even langswippen.

P.P.S. Sommigen van jullie hebben gevraagd of ik met ElliptiGO werk. Het antwoord is ja. Hoewel ik geen betaalde endorser ben. Hoop die verduidelijkt.

Als je net als ik bent, voel je een zekere mate van schuldgevoel over het hebben van zo'n geweldig leven wanneer tragische gebeurtenissen zoals de aardbeving in Ha?ti plaatsvinden. Ik stond het afgelopen weekend aan het begin van de Rock'n Nike Air Max 270 Damen Roll Roll Marathon in Arizona en probeerde met deze tegenstrijdige emoties te worstelen. Hier stond ik, in uitstekende fysieke conditie, om een ??marathon te lopen, terwijl Nike Air Max Thea Womens anderen die minder geluk hadden midden in onvoorstelbare ontberingen zaten. Het leek allemaal zo overweldigend; wat kan ik mogelijk doen om te helpen?

Ik denk dat het beste antwoord is: doe wat je kunt. Natuurlijk kun je niet alles doen, maar je voelt je zeker een stuk beter als je tenminste iets doet. Daarom was ik zo opgewonden toen ik een telefoontje kreeg van mijn vriend en radio-DJ, Irish Greg, bij het toonaangevende station van de Bay Area, KFOG, om iets te doen. Als hardloper had hij het idee om tijdens de KFOG Morning Show een marathon te lopen om geld in te zamelen voor de Ha?ti-hulpverlening. "Tel me in!" Vertelde ik hem.

Greg maakte afspraken Nike Air Max 90 Mujer om twee loopbanden de studio in te laten gaan, zodat we elk een marathon konden lopen om donaties op te halen. Om eerlijk te zijn, was het lopen van een marathon op een loopband Nike Air Max Thea Damen direct na het uitvoeren van de Rock'n Roll Roll Marathon niet iets dat ik in het bijzonder wilde doen, maar het was voor zo'n goed doel dat ik het niet voorbij liet gaan. Dit was mijn kans om te doen wat ik kon.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz