Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 53 mal aufgerufen
 Südhessen
Banning ( gelöscht )
Beiträge:

06.12.2019 08:45
zu lange warten müssen Antworten

“Op 15 december 2014 werd Sydney geschokt toen het nieuws over de aanval op het Lindt Café op Martin Place bekend werd. Velen van ons zaten urenlang vast en kregen verkeerde informatie terwijl anderen gruwelijk naar het nieuws keken. Nadat ik op mijn werk was vrijgelaten uit mijn werk, kwam ik thuis en keek ik met de natie toe hoe de gebeurtenissen zich ontvouwden op Martin Place, een gebied waar ik een paar blokken vandaan werk en waar ik mijn 5K-runs doorga.

Ik had geen zin om weg te rennen nadat alles zich had afgespeeld. Ik wilde niet langs die site rennen. Ik wilde niet voorbijrennen en alle bloemen zien die een groeiend monument werden. Ik wilde niet rennen. Een deel van de schoonheid van rennen is je hoofd leegmaken en op mijn gebruikelijke route gaan, zou niet de rust bieden waar ik naar Nike Air Max Command Mujer zocht. Ik wilde niet alleen rennen. Niet omdat ik bang was, maar omdat ik een vriend wilde. Ik nam aan dat er andere lopers in Sydney waren die hetzelfde voelden.

Afkomstig uit een uitstekende gemeenschap in San Francisco waarvan ik wist dat er enorm veel mensen waren die ik had kunnen bellen om mee te doen, wilde ik meer dan ooit gemeenschap. Als Boston ons iets heeft geleerd, is dat we nooit stoppen met rennen, dat kunnen ze ons niet afnemen. Dus ik zei F ** K it, ik ga rennen.

Een vriend van mij, Brian op PavementRunner.com, organiseerde een San Francisco-run ter ere van Boston en moedigde anderen aan om er een op te zetten in hun lokale gemeenschappen. Steden over de hele wereld kwamen samen en liepen als één op dezelfde dag. Ik dacht dat Sydney dit nodig had ... Australi? heeft dit nodig. Ik zie zoveel lopers in de stad Nike Roshe Run Womens helemaal alleen rennen en we moeten verenigd rennen.

Dus laten we samenkomen op maandag 22 december en als een gemeenschap werken om de slachtoffers van Martin Place te helpen genezen en eren. Ik zal hier in Sydney een loop organiseren vanaf 18.30 uur (locatie TBD), maar hoogstwaarschijnlijk via de Botanische Tuinen.

Ik zou graag willen dat andere hardloopgemeenschappen meedoen en hardlopen organiseren in hun stad om wat liefde te tonen. Ik wil dat Melbourne, Perth, Adelaide, Brisbane en overal daartussen meedoen. Ik kijk ook naar jou San Francisco, Boston en DC. Iemand moet het voortouw nemen voor elke stad en een plaats inrichten (zorg ervoor dat er plaats is voor een groep) en tijd voor je run. Het kan een groep van elke grootte zijn en je kunt elke afstand / tempo kiezen die je maar wilt, de enige vereiste is dat we allemaal samen www.chezlachassagne.fr op 22 december rennen. "

Je bent waarschijnlijk bekend met deze foto, je rent mee en probeert een bepaald tempo aan te houden wanneer drie mensen op je af komen lopen langs mijn zijde en blokkeren je pad. Je komt dichterbij als je denkt dat een van hen je zal opmerken en terugvalt waardoor je kunt passeren, maar hoe dichterbij je komt, des te duidelijker is het dat ze niet van plan zijn dit te doen. Dus je moet stoppen met rennen, excuseer me of ren de goot in.

Het is gek. Maar het zijn niet alleen andere voetgangers die goede manieren lijken te missen. Lopers missen ook de basisloopetiquette. Dus als je ooit een van de volgende dingen hebt gedaan (en ik ben ook schuldig aan deze misdaden), stop er dan nu mee.

1 Je rent naast je lopende vrienden (zoals hierboven beschreven), maar val niet achter als je een andere hardloper de Nike Air Pegasus 83 Mujer andere kant op ziet komen. Misschien wilt u niet dat uw trainingspartners denken dat u het tempo niet kunt nemen, of misschien denkt u dat u eigenaar bent van het trottoir.

2 In een race stop je dood om te lopen zonder te denken dat er misschien iemand achter je aan rent. Soms moeten we allemaal lopen of stoppen om een ??schoenveter te strikken, maar Nike Air Max 2017 Mujer naar de zijkant gaan en controleren of er iemand achter je is. Je zult ze waarschijnlijk horen tenzij je een oortelefoon draagt.

3 Hetzelfde als hierboven, maar beneden op de renbaan - je begint je herstel joggen zonder vanuit het midden van de baan te gaan, waardoor degenen die nog steeds hard achter je rennen tegen je rug aan rennen.

4 Je hebt wat water uit een tankstation gehaald en gooit je fles weg op de baan zonder na te denken over de honderden hardlopers achter je die er Adidas Zx 750 Damen misschien over struikelen.

5 Je wilt een race met je vriend lopen, maar je bent in verschillende timingpennen geplaatst. Dus sluip je vooruit naar hun pen, die te snel voor je is, waardoor snellere lopers de eerste paar mijl om je heen kunnen slingeren. Hiermee zet je een snellere tijd op je inschrijfformulier dan je kunt, zodat je niet te lang hoeft te Nike Air Max 95 Dames wachten om over de streep te gaan.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz