Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 38 mal aufgerufen
 Südhessen
Banning ( gelöscht )
Beiträge:

12.12.2019 08:05
schnellsten endeten und dass Antworten

Soms hebben we tijd nodig om dingen duidelijker te zien. Als we midden in het verhaal zitten, van de harde stukjes van het leven, voelt het alsof we daar voor altijd vast zitten. Een lange termijn is mijn perspectief voor perspectief. Nike Air Max Thea Mens Sommigen zeggen dat langeafstandlopers wegrennen van hun problemen. Ik geloof liever dat ik op antwoorden afsta.

“Er zijn niet veel problemen in het leven die een lange termijn niet kan oplossen. Soms moet de run iets langer zijn. "

Op dit moment woont mijn zus bij mij. Dit is de eerste keer in ons volwassen leven dat we consistente tijd samen hebben doorgebracht. Gedeelde ruimte is een uitdaging, het omgaan met deze overvolle emmer die we hebben gemaakt, scheurde me twee weken geleden wijd open.

3 uur op het pad zou niet volstaan. Ik plande een lange run als training voor mijn komende 100k race in Californi?, ik had een zelfvertrouwenbouwer nodig om te weten dat mijn benen de afstand konden afleggen. Op dit punt, 16 jaar later, weet ik dat mijn hoofd me over lange afstanden kan duwen, maar zou het fysiek schadelijk zijn? Ik had www.microgreffedecheveux.fr kilometers op mijn benen nodig.

De 50 kilometer lange route van Blanchard terug naar mijn voordeur was gepland en essentieel voor mij om fysiek en mentaal klaar te zijn voor Quicksilver. Maar het bleek dat de tijd op mijn benen in de veilige natuurlijke omgeving van mijn achtertuinheuvels meer een kans bleek te zijn om mijn stukje emotionele puzzel dat ik doormaakte met mijn zus te verwerken.

De eerste 12 mijl kostte me 3 uur. 4 mijl per uur door tranen, pratend tegen de bomen, en uiteindelijk op een rots zitten om zich te hergroeperen. 4 mijl per uur! Ik zou hier de hele dag zijn! Deze interne strijd liet me niet los, ik werd zo verteerd door mijn gedachten dat ik nauwelijks verder kon komen.

Gelukkig kies ik een route met een gedeelte dat ik niet zo goed ken. Blanchard verbinden met de Chuckanuts omvat enkele belangrijke Nike Air Max 270 Femme bochten op houtkapwegen. Ik had de verbinding al eens eerder uitgevoerd tijdens een groepsrun. Gelukkig waren de vage krijtpijlen nog steeds zichtbaar, maar ik moest alert zijn en ernaar zoeken om niet in Sudden Valley te belanden.

Een verhaal in het nieuws vandaag trok mijn aandacht. Het had de woorden ‘marathon’ en ‘drinken’ erin die zeker een klik van mij kreeg. Het was niet de opwindende doorbraak in het onderzoek naar alcoholische sportdranken waar ik op had gehoopt, maar een andere bijna onnodige studie van hardlopers. U kunt de uitleg van de BBC over de studie lezen die volledig is gepubliceerd in het British Journal of Sports Medicine.

Kortom, de studie toonde aan dat degenen die de langste tijd nodig hadden om de marathon te voltooien, het minste gewicht verloren. Het suggereert dat deze concurrenten meer vloeistoffen Nike Air Presto Damen dronken, wat hun gewicht verhoogde en hen vertraagde. Nu zou ik beweren dat hoe langzamer je rent, hoe gemakkelijker het is om vocht op te nemen en daarom gehydrateerd te blijven. Ik vraag me af of de onderzoekers ooit hebben geprobeerd uit een plastic beker te drinken terwijl ze probeerden niet over sportdrank te glijden of tijdens het hardlopen je neus op te krijgen - nu zal dat je vertragen.
Het zegt verder dat hardlopers die tijdens de run meer dan 3% van hun gewicht verloren, het snelste eindigden en dat de hoeveelheid gewichtsverlies onder de hardlopers varieerde van een gewichtsverlies van 8% tot een winst van 5%. Ik denk dat de hardlopers met een gewicht van 5% niet alleen bij elke dranktafel stopten, maar ook bij een lokale tak van Greg.

De studie lijkt te concluderen dat de meeste marathonlopers te veel vloeistof drinken en dat als je sneller wilt rennen, je een beetje uitgedroogd moet zijn. Maar bekijk de Marathon du Medoc voor een betere studie van het drinken en rennen van een marathon. Het is een Franse race met 50 wijngaarden. Mon dieu!

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz