Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 34 mal aufgerufen
 Südhessen
Banning ( gelöscht )
Beiträge:

19.12.2019 09:33
ramasser les déchets Antworten

Hoe vaak reikt u naar uw telefoon om een ??moment vast te leggen voordat u het moment eerst met uw eigen ogen laat vastleggen en waarderen? Elke ochtendpatrouille loopt met een spectaculaire zonsopgang, een stoeien in de herfst bladeren van het bos of een tour kronkelende rond een winterse bergtop. Hoeveel van die momenten heb je vastgelegd omwille van 'het belang van de gram', en hoeveel van die momenten heb je echt voor jezelf vastgelegd?

Social media kunnen een tweesnijdend zwaard zijn. Platforms voor het delen van foto's, zoals Instagram, hebben geholpen de weg naar Nike Air Max 90 Hombre buiten te openen als nooit tevoren. Wilde landschappen, prachtige bossen en avonturiers die gewaagde rijen in de bergen maken, zijn allemaal toegankelijk met een snelle scroll door een app. De race om de beste foto te plaatsen, de meeste likes, reacties en Adidas Nmd Mujer volgers te krijgen is de trieste nasleep. In sommige gevallen is het delen van foto's niet langer authentiek, maar meer een populariteitswedstrijd. Het grootste nadeel van deze populariteitswedstrijd is de schade die geotagging aan het milieu toebrengt.

Ik zal de eerste zijn om toe te geven dat ik het grootste deel van mijn trailrunning, mountainbiking en ski-inspiratie haal uit mijn dagelijkse scrolls via Instagram. Met het gemak van geotaggen kan ik de mooiste plekjes in de omgeving vinden en mijn volgende avontuur plannen om me daar naartoe te brengen. Opgegroeid in een Adidas Nmd Mujer klein bergdorpje in het binnenland van British Columbia, leerde ik al op jonge leeftijd hoe ik mijn omgeving moest respecteren. 'Laat geen sporen achter, alleen voetafdrukken', 'pak wat je inpakt', was algemeen bekend. Omdat sommige van de prachtige plekken in Adidas Zx Flux Damen de natuur nu zo gemakkelijk toegankelijk zijn gemaakt, vergeten veel mensen deze onuitgesproken regels.

Ik rol me om en trek mijn ogen open om de tijd van de wekker te zien. 04:40. Wie zou bij goed verstand zijn alarm slaan voor dit goddeloze uur? Ben ik niet net een paar minuten geleden gaan slapen? Waarom doe ik dit opnieuw? Ik kan gewoon het alarm uitschakelen, omdraaien en weer 2 uur gaan slapen. Er is altijd morgen. Mijn lichaam heeft meer slaap nodig. Ik ben zo warm en comfortabel. Ik kan na het werk rennen.

Zoveel excuses overspoelen mijn geest in de 30 seconden na mijn wekker. Maar dag na dag rol ik uit bed en 20 minuten later merk ik dat ik de mist wegloop en veel dichter bij mijn lopende doelen voor het jaar kom. Ik ben weer thuis en gedoucht voordat de meeste mensen er zelfs aan hebben gedacht om 's ochtends uit Adidas Zx 700 Mujer bed te komen. Nu mijn kilometers voor de dag zijn afgelegd, heb ik zoveel meer tijd om met mijn gezin door te brengen en de eindeloze lijsten met thuisprojecten aan te pakken die op mijn pad komen.

Als je iets over mij weet, weet je dat ik niet altijd een ochtendloper was. Natuurlijk, ik heb een paar jaar geleden een beetje gekletst en sta vaak vroeg op voor mijn lange weekendweekend, maar nooit in een miljoen jaar dacht ik dat ik graag op zou staan ??voor 5 uur op een weekdag (laat staan ??voor 6 uur) om wat kilometers te maken. Toch merk ik dat ik hier ongeveer twee maanden mee bezig ben in dit 'experiment' en echt niet veel klachten heb. Dus hoe doe ik het?

Deze lijkt voor de hand liggend, toch? We hebben allemaal 's ochtends een kleine boost nodig om aan de slag te gaan. Of je nu koffie, thee drinkt of zoals ik, haal de Nike Internationalist Womens jouwe uit je energiegel en Run Gum, een kleine boost gaat een lange weg. Zodra je in beweging komt en de zon opkomt, zouden je energieniveaus natuurlijk moeten toenemen, maar als je de eerste duw nodig hebt om je de deur uit te krijgen, zou cafe?ne het moeten doen.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz