Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 45 mal aufgerufen
 Südhessen
Banning ( gelöscht )
Beiträge:

24.12.2019 08:14
que nous voyons toujours Antworten

Al maanden lang zeg ik tegen mezelf dat alles wat je nodig hebt al in je zit. (Het is echt frustrerend wanneer ik tot die conclusie kom na het einde van een uur waar ik voor heb betaald.)
Maar het is waar.
Mijn moeder zei altijd dat ik moest ophouden zo afhankelijk te zijn van andere mensen. Het kostte haar haar te verliezen om Nike Air Max 270 Womens te beseffen dat, en om te realiseren dat ik harde shit kan doen, ik door harde shit heen kan komen, en ook dat het soms zo eenvoudig kan zijn als ik een film kan zien wanneer ik dat wil (Won't You Be Mijn buurman, ZO GOED) of ga alleen op reis.
Ik was geweldig in het alleen zijn en een tijdje met mezelf, maar ik verloor de weg van mezelf.
En…
NEUKEN. Alles wat Adidas Zx 750 Uomo mensen zeggen over geluk dat van binnenuit komt, is zo juist.
Ik ga donderdag naar LA, omdat ik vorige week echt depressief was en LA me gelukkig maakt. (Ik erken volledig het voorrecht om dat te kunnen doen en weet hoe gelukkig ik ben.)
Ik doe veel yoga omdat het nu goed voelt. (NYC-vrienden, ik ben op zoek naar een maandelijks lidmaatschap, ideaal in de buurt van het Flatiron-gebied - zijn er leuke aanbevelingen die ik over het hoofd zie?)
Ik loop coaching omdat ik het Adidas Zx 750 Womens geweldig vind om mensen te helpen zien wat ik zie tijdens het hardlopen. (Schaamteloze plug waarmee je meer te weten kunt komen over mijn trainingsprogramma van 12 weken voor je eerste of snelste helft!)
Ik ben aan het schrijven, omdat ik mezelf lange tijd geen schrijver heb genoemd. Maar dat is belachelijk. Ik heb een graad in journalistiek, ik heb deze blog al negen jaar geschreven, ik heb clips op sites als Cosmopolitan, Mic, Modern Loss, Bustle, Greatist (zie mijn clips hier, vooral als je een editor bent! Ha.)
Ik schrijf omdat het zo verdomd goed aanvoelt als veel andere shit zo slecht aanvoelt. (Deze geweldige video van Write Doe Bay zegt het allemaal.)
Ik schrijf omdat ik die droom had opgegeven toen ik naar NYC verhuisde en werkte voor een juridisch tijdschrift en vervolgens op sociale media omdat ik niet dacht dat ik het kon Nike Internationalist Mujer schrijven voor een grote site of tijdschrift.
Ik schrijf omdat ik heb gezegd dat ik al van kinds af aan een boek wilde schrijven (ik werk er VOLLEDIG aan! Na jaren te hebben gezegd "dit is het jaar waarin ik eraan werk!")
Ik weet het nog niet allemaal, toch?
Maar een jaar nadat ik wist dat ik mijn moeder ging verliezen, groeide er een zaadje van innerlijke vrede, en ik ga de shit ervan water geven. Ik ga me eindelijk openstellen om te leren hoe ik groot moet spelen, zoals mijn moeder dat had gewild. Ze zou trots zijn op wat ik ook deed, maar ik kan niet wachten om haar echt trots op haar kleine meisje te maken. Om een ??boek aan haar op te dragen.
Ik had mijn eerste niet-enge droom over haar gisteravond sinds ze is overleden. Zij en een vriend reden om me te ontmoeten tijdens een race. Mijn nummer één cheerleader kijkt nog steeds, Nike Air Force 1 Damen en ik ga haar trots maken, zelfs, VOORAL, als ze het niet eens zou zijn met al mijn beslissingen.

Waarom de focus op de westerse VS? Het blijkt dat dit een van de gebieden van het land is waar het klimaat het snelst opwarmt. Een veel voorkomende misvatting is dat klimaatverandering, of de opwarming van de aarde, betekent dat de hele wereld dezelfde temperatuurstijging zou moeten ervaren (dit idee is waarschijnlijk te wijten aan het feit dat we de opwarming van de aarde altijd Nike Air Vapormax Womens zien als "gemiddelde opwarming van de aarde"). Er zijn echter bepaalde delen van de wereld die veel sneller veranderingen ondergaan - Arctische regio's zijn het meest extreme voorbeeld. De gemiddelde jaartemperaturen in het westen van de VS zijn sinds 1970 met 1,8 ° F gestegen, wat hoger is dan de wereldwijde gemiddelde stijging van 1,5 ° F. De onderstaande Nike Air Max 270 Femme grafiek toont deze trend in Californi?, waar de temperatuur sinds het einde van de 19e eeuw is gestegen, met de snelheid van verandering in de jaren 70.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz