Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 44 mal aufgerufen
 Südhessen
Banning ( gelöscht )
Beiträge:

24.12.2019 08:31
che mi ha aiutato a organizzare Antworten

Als ik je ervan heb overtuigd dat klimaatverandering een belangrijke oorzaak is van deze brandtrend - goed. Nu vraag je je misschien af, wat kunnen we doen om de klimaatverandering te vertragen? Allereerst goed nieuws: Californi? is een nationale leider in het beleid inzake klimaatverandering. De overheid heeft een duidelijk geformuleerd plan voor klimaatverandering, met doelstellingen om de uitstoot van broeikasgassen tegen 2030 met 40% te verminderen tot het niveau van 1990. Om dit doel te bereiken, heeft de regering verschillende belangrijke strategie?n, evenals prikkels en toolkits voor lokale overheden en bedrijven om hun steentje bij te dragen. U kunt hier over deze strategie?n lezen.

Als individuen die een verschil willen maken in de strijd tegen klimaatverandering, zijn er veel levensstijlkeuzes die we kunnen maken om onze eigen uitstoot te verminderen. De onderstaande grafiek is gebaseerd op een studie gepubliceerd in 2017 in het peer-reviewed academische tijdschrift Environmental Research Letters, en rangschikt deze keuzes op basis van hun relatieve impact.

Afgezien van individuele en gezinskeuzes, is onze beste strategie om erachter te komen waar we de meeste invloed hebben en die gebruiken om verandering te bewerkstelligen. Een van onze meest invloedrijke hefboompunten is onze stem: onderzoek uw lokale, regionale en nationale leiders en stem op degenen die de klimaatverandering beperken (de uitstoot van broeikasgassen verminderen) en aanpassing (helpen kwetsbare gemeenschappen en mensen omgaan met klimaatverandering) impacts) een deel van hun platform, en die een track record hebben om daaraan vast te houden. Zoek naar uw staats-, provinciaal of gemeentelijk beleid inzake klimaatverandering. Niet sterk genoeg? Laat het hen weten.

Als hardlopers kunnen we ook weloverwogen keuzes maken over producten die we kopen en evenementen waaraan we deelnemen. Onderzoek bedrijven die een beleid voor klimaatverandering hebben en die hen ondersteunen. Nike Air Vapormax Womens Twee uitstekende voorbeelden zijn The North Face en Patagoni?, die beide duidelijke missieverklaringen en bedrijfsdoelstellingen hebben om hun impact op de klimaatverandering te verminderen. Er zijn evenementen zoals de Great Climate Race, die in Vancouver is gestart en een 'lopende / lopende evenementenserie is waarmee deelnemers over de hele wereld fondsen kunnen werven voor lokale duurzame energieprojecten'. De organisatie Protect Our Winters is in Boulder gestart om atleten te mobiliseren om actie te ondernemen tegen klimaatverandering. Ze hebben een aantal geweldige suggesties voor individuele actie in de routekaart van hun "klimaatactivist", die hier beschikbaar is.

Trail Sisters horen graag meer idee?n over hoe je klimaatverandering in je eigen leven bestrijdt, of suggesties voor andere bedrijven om hardloopevenementen Nike Air Max Tn Damen gerelateerd aan en / of klimaatverandering te ondersteunen, in de comments. De trailrunning community is sterk. Laten we samenwerken om te vechten voor een zaak die ons allemaal raakt.

In het geval dat ik het niet heb genoemd, hou ik erg van dagboeken. Ik schrijf de SHIT uit het leven. En eerlijk gezegd vind ik het net zo nuttig als therapie. Beide zijn vergelijkbaar in slechts open tijd om door uw problemen te praten / schrijven.
Ik kom vaak tot hele sterke boodschappen in mijn dagboek die ik als iets beschouw om aan te werken tot ik aan mijn volgende missie van mijzelf aankom.
Eerder deze week zei ik tegen mezelf: Stap in je kracht.
Ik sta grotendeels aan de andere kant van de rotzooi van het afgelopen jaar. Ik leef wanneer dat enkele maanden geleden onzeker leek. Ik leef niet alleen, maar ik ben verdomd bloeiend. Ik werk Nike Air Max 270 React Womens voor mezelf, precies zoals ik wilde zijn. Ik leer zoveel over mezelf, over de manier waarop ik met de wereld omga, over de wereld in het algemeen. Ik zal deze bagage voor altijd bij me dragen, maar het definieert me niet langer.
Ik ben al lang onzeker en onzeker, maar ik leer daar voorbij te gaan en me niet langer tegen te houden. Om te stoppen met het geven van zoveel eikels over iets anders dan degenen die het meest om me geven.
Ik heb laatst koffie gedronken met de geweldige Liv van Box + Flow. Ik vertelde haar hoe haar studio, haar training zo'n groot deel uitmaakte van dat verhaal van mijn laatste gesprek met mijn moeder. Van hoeveel ik naar dat yin en yang hunkerde.
"Wat zie je jezelf echt doen?" Vroeg ze me. Ik omzoomde en hakte en stotterde en stamelde "schrijven en loop coaching."
Haar vraag ratelde die nacht rond Nike Air Max 90 Femme in mijn hoofd terwijl ik wachtte tot de slaap zou komen. Wat wil ik doen?
Ik wil mensen helpen, en ik wil slagen. Maar in de kern: ik wil mensen de informatie geven die ze nodig hebben om hun leven beter te maken, hetzij door te schrijven of te coachen

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz