Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 32 mal aufgerufen
 Südhessen
Banning ( gelöscht )
Beiträge:

06.01.2020 07:22
maag begon een beetje Antworten

Wanneer je 3 Fastest Known Times (FKT's) vasthoudt op lange paden, lijken de meeste mensen te denken dat je niet alleen onoverwinnelijk bent, maar dat je alles weet over het instellen van records.

De realiteit is dat FKT's niet anders zijn dan races, trainingsruns en bergbeklimmen. Elke route is anders. Je lichaam is anders. Het weer is niet gegarandeerd, etc.

In de afgelopen 4 jaar heb ik zelfondersteunde FKT's ingesteld op 3 van de 11 National Scenic Trails (Pacific Crest,Adidas Zx 750 Mens Appalachian en Arizona Trails). Zelfondersteunende inspanningen houden in dat je geen geplande hulp van derden ontvangt, hoewel onverwachte vriendelijkheid van vreemden acceptabel is (zoals andere trailgebruikers die je spontaan een koud drankje aanbieden bij een trailhead). Je kunt ook echt bevoorradingsdozen ophalen die je zelf hebt gemaild, of benodigdheden kopen in de stad. Ik heb echt genoten van deze stijl van avontuur vanwege de eenvoud en de uitdaging, terwijl ik volledig verantwoordelijk was voor mijn eigen succes of falen. Volledig zelfvoorzienend zijn in de bergen terwijl ik mijn fysieke grenzen verleg, zorgt voor een groot gevoel van voldoening en vertrouwen.

Ashley maakte een geweldig punt vorige week toen ik mijn helft liep als onderdeel van mijn 19-miler: ze zei dat ze echt trots op me was voor hoe goed en slim ik Nike Air Max Tn Damen herstelde. Ik ben altijd heel hard voor mezelf, maar het is best geweldig hoe ik zes weken vrij heb genomen ... en nog steeds deze ish op zondag run. (Opmerking: niet aanbevolen voor je eerste!)
Ik ben ook zo trots op Heather dat hij het hier heeft gemaakt. Van het maken van lange solo-runs tot het bestrijden van een kuitblessure - ze is zo ver gekomen en ik kan niet wachten om haar zondag een grote, trotse, zweterige knuffel te geven!

Ik vroeg Gina of ik kon schrijven, niet over mijn recente succes om de tweede vrouw te worden die de Double Triple Crown van backpacken voltooide, maar over mijn falen om de Unsupported FKT op de Colorado Trail te plaatsen. Hoewel zowel successen als leerervaringen geweldige verhalen hebben, denk ik dat er meer waarde zit in de dingen die we leren als een plan niet samenkomt.

Ik wilde de Unsupported Nike Air Max 2017 DamesFKT op de Colorado Trail instellen. Dat betekende geen hulp van buitenaf, geen padmagie, niets verkregen op de route met uitzondering van water. Dit was een volgende stap waarbij ik mijn methoden en vaardigheden verder moest verfijnen dan nodig waren voor een zelfondersteund avontuur. Ik heb nog nooit eerder een FKT op deze manier gedaan. Ik wilde zien hoe het was om door Nike Internationalist Femme de bergen van Colorado te rennen met alleen wat ik op mijn rug had. De tijd om te verslaan was 9 dagen en 12 uur. Er is geen vrouwelijk record in deze categorie.

De Colorado Trail strekt zich uit tussen Denver en Durango en is 465 mijl lang. Veel ervan is gelijktijdig met de Continental Divide Trail. Het is een voornamelijk hooggelegen route, voornamelijk boven de 10 km. De meeste mensen hebben 6 weken tot 2 maanden nodig om het te voltooien.

Tussen mijn echt korte Adidas Superstar Damen en zeer korte trainingscyclus lijkt het niet mogelijk te zijn. Ik ben ook waanzinnig druk bezig geweest op mijn werk - de normale drukke-voor-aftakas, extra vergaderingen en dingen links en rechts lanceren. Het was een stressvolle week, maar het heeft me over het algemeen weerhouden van obsederen tijdens de marathon, dus dat is goed.
OOK GROOT NIEUWS: Ik heb vanmorgen Nike Internationalist Mujer mijn doel voor fondsenwerving voor NYC gehaald! Ik ben echt onder de indruk van de vrijgevigheid van mijn vrienden, familie, collega-vrijwilligers en collega's. En heel dankbaar voor programma's voor bedrijfsmatching.
Maar ik wilde inchecken om wat van de dingen die ik doe te delen om zowel gezond als herstel zo goed mogelijk te blijven tijdens het afbouwen.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz