Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 33 mal aufgerufen
 Südhessen
Banning ( gelöscht )
Beiträge:

09.01.2020 07:55
degli altri corridori che lei Antworten

Wat een troost om die woorden te horen. Te weten dat elke mijl niet alleen een herinnering voor ons was, maar voor iedereen die Mark ook kende en liefhad. Ik begon te geloven dat ik mijn pas in deze sport was kwijtgeraakt, totdat hardlopen me openbrak toen ik het begaf. Ik ben begonnen met trainen voor een race waarvan ik weet dat we die samen hadden gedaan. Ik breng tijd door op onze favoriete Nike Internationalist Mujer paden. Ik omringen mezelf met mensen die met ons waren gelopen. Is hardlopen nu voor mij veranderd? Onomkeerbaar dus.

Dit is het geschenk van verdriet. Op die solo-runs heb ik ruimte om te ervaren hoe ik me echt voel. Wanneer de eenzaamheid grenst aan ondraaglijk, zijn er mensen klaar om zich vast te klampen en met mij op pad te gaan. We hoeven niet eens een woord te zeggen. Als ik niets anders over verdriet heb geleerd, is het dat de ervaring de ultieme test is www.speditionhs.de voor menselijk uithoudingsvermogen. Elke dag wordt van minuut tot minuut, van uur tot uur gemeten. Door te rennen volhard ik stap voor stap.

Haar reis is een rotsachtige weg - ze houdt zich bezig met het verliezen van haar vader aan alcoholisme, opgevoed door een alleenstaande moeder die worstelt om de eindjes aan elkaar te knopen, en hoe ze haar gevoelens met voedsel verdooft.

Ik kon dit niet lezen zonder na te denken en me af te vragen wat me echt diep van binnen (bijna alles) ertoe bracht om bijna 200 pond te wegen.

Ik kan geen enkele worsteling in de kindertijd aanwijzen - hoewel mijn leven niet perfect was, was het eerlijk gezegd behoorlijk verdomd dichtbij. Ik had twee ouders die van elkaar en mij hielden en ik groeide op zonder iets te willen.

Het kan een combinatie zijn geweest van onzorgvuldigheid en onzekerheid. Adidas Zx 700 Femme Atletisch door middel van de middelbare school, ging ik naar de universiteit van dezelfde grootte als ik nu ben. Ik had geen idee hoe ik moest trainen als het niet in een georganiseerde teamomgeving was, en ik hield van de vrijheid van zoveel bier en afhalen als ik aankan, en misschien werd het een manier om een ??gevoel van onzekerheid over dating te verdoven, omdat het leek het erop dat mijn vrienden altijd de schattige jongens aanvoerden, en ik ... niet.

Haar wake-up moment was vergelijkbaar met de mijne; ze staarde naar beneden 268 op de schaal en zag het veranderen in 275, 300. Ik staarde naar beneden 189 en zag het veranderen in 190, 200, 200+.

Dit boek is zo boeiend vanwege hoe goed Andie haar emoties verwoordt - ze heeft een groot hart en wanneer ze over worsteling schrijft, voel je dat je haar wilt omhelzen; wanneer ze schrijft Nike Air Max Command Donna over hoogtepunten in haar leven (zoals het werken met Matt Damon als PA in een film), voel je je gelukkig samen met haar.

Ze verliest meer dan 130 pond en wordt geobsedeerd door voedsel, ontwikkelt obsessies over het eten van het juiste, gezonde voedsel, voordat ze vrede met zichzelf sluit en balans vindt.

Ze schrijft over het lezen van andere rekeningen over gewichtsverlies en hoe de meesten over hun vroegere zelf spreken op een afstandelijke manier, alsof het huidige zelf superieur is aan het vorige. Andie accepteert uiteindelijk dat haar worstelingen haar hebben gemaakt tot wie ze vandaag is, en dat overgewicht of dun, ze dezelfde persoon is, dat zelfs als ze niet altijd voor zichzelf zorgde, ze haar hart stortte in de zorg voor anderen en ze zou niet herhaal er iets van.

Ik zal toegeven dat ik volledig over dat voormalige Nike Air Max Zero Damen zelf op een afstandelijke manier praat, dat ik dingen over voormalige Theodora zeg die ik nooit tegen of over een vriend zou zeggen. Ik noem haar dik, ik praat over hoe ongelukkig en bitter ze was.

Maar ik zou niet zijn wie ik vandaag ben zonder haar - als ik me niet had gerealiseerd dat ik ongelukkig was, dat ik iets moest veranderen. Ik ben blij dat ze dat heeft kunnen realiseren en die veranderingen ten goede heeft kunnen doorvoeren.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz