Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 39 mal aufgerufen
 Südhessen
Banning ( gelöscht )
Beiträge:

13.01.2020 08:01
manchmal immer Antworten

Het was een atypisch loopjaar voor mij. Meestal gemiddelde ik een Nike Air Zoom Pegasus 33 Dames race per maand met een paar belangrijke races per jaar waarop mijn training is gericht. Maar dit jaar heb ik slechts een handvol keren geracet vanwege een aantal tegenslagen, waaronder chronisch strakke hamstrings, planningsconflicten en gebrek aan motivatie. In plaats van trainingen te forceren Nike Air Pegasus 83 Femme of alleen maar te racen, stemden Tad en ik ermee in om het te noemen. We hebben aankomende races geannuleerd en de rest van de zomer gebruikt om dingen te doen die we normaal niet kunnen doen onder de beperkingen van een strak training- en herstelschema.

Een pauze nemen heeft me de gelegenheid gegeven om een ??andere rol te spelen op races: de toeschouwer. Hoewel ik dol ben op de spanning en opwinding van alles wat het rennen van een race omvat, is er een even - zo niet meer - vreugdevol gevoel om anderen naar de finish te zien vechten.Nike Air Pegasus 83 Dames

Er zijn weinig situaties die ik tegenkom die zo'n ‘Mother Teresa’ effect op me uitlokken dan bij het kijken naar een race. Ik voel een intens verlangen om de lopers op elke mogelijke manier te helpen om te slagen. Ik wil met modder aangekoekte schoenveters losmaken, jassen met rits dichtmaken voor Nike Free Run 2 Femme gevoelloze handen, weggegooide kleding ophalen en al mijn extra calorie?n weggeven. Ik wil vooruit schreeuwen naar de bende wandelwagen-duwers om de weg vrij te maken en eigenaren te berispen omdat ze hun honden niet aan de lijn houden.

Ik weet en begrijp wat er achter de schermen gebeurt, van alle voorbereidingen die nodig zijn om gezond aan de startlijn te komen, tot alle afgelegde kilometers, tot alle zware trainingen en het omgaan met de onvermijdelijke tegenslagen, ik voel me zo sterke band met de racers, zelfs met degenen die ik nog nooit heb ontmoet. De adrenalinestoot die ik voel wanneer de finishers door de parachute komen, verbaast me. Ik ben evenzeer door de eerste plaats finisher helemaal naar de laatste plaats finisher verplaatst.

Specteren geeft me perspectief. Het haalt me ??uit mijn hoofd en stelt me ??in staat om te Nike Air Zoom Pegasus 34 Femme investeren in iets anders dan mijn persoonlijke bezigheden. Het herwint mijn passie voor hardlopen en inspireert me om mezelf uit mijn comfortzone te duwen. Toeschouwer zijn geeft me een niet aflatende waardering voor onze sport en de gemeenschap die het zo speciaal maakt.

We hebben een paar weken geleden gesproken over wat er voor mij niet op het menu stond. Namelijk zuivel, rauwe groenten en gekruid voedsel. Hoewel probiotica enorm hebben geholpen en ik de laatste tijd zelfs als een normale bureaustrijder van een salade kan genieten als lunch, blijven zuivelproducten EN rauwe groenten altijd over het hoofd.

Beano daagde me uit om hun Beano + Dairy Defense-product te proberen, om te kijken of het me zou helpen me beter te voelen. Game aan.

We krijgen een aantal dagen per week een lunch verzorgd door Dig Inn, en hun heerlijke, Nike Air Max Tn Femmegezonde vezelige voeding kan soms net iets zijn voor mijn delicate bloemmaag. Ik besloot het te proberen op deze dag toen we gehaktballen (YUM), bulgur en boerenkool hadden. De natuurlijke enzymen in de tabletten zijn gericht op zowel complexe koolhydraten (die goed voor u zijn, maar waarvan het vezelgehalte soms te hoog kan zijn) en zuivelproducten.

Hoewel we er niet over praten (tenzij we lopers zijn en alle weddenschappen zijn uitgeschakeld), bleek uit een recent onderzoek van Beano dat meer dan 70 miljoen Amerikanen last hebben van een spijsverteringsprobleem en 75 procent van de vrouwelijke respondenten in deze zelfde enquête zei dat ze van tijd tot tijd problemen hadden gehad met groenten, bonen, volle granen en zuivelproducten.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz