Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 33 mal aufgerufen
 Südhessen
Banning ( gelöscht )
Beiträge:

14.01.2020 08:32
teste assonnate non colpiscono Antworten

We gingen naar het Meeting House voor het diner, waar ik de beste boerenkoolsalade van mijn leven had ... en pasta. Ik was dit weekend voor het leven aan het laden.

Vanmorgen ging ik naar het strand voor een beetje quality time en gaf mezelf een enorme schouderklopje voor het opstijgen vandaag.

Ik heb mijn fietstocht zo lang mogelijk uitgesteld omdat ik doodsbang was, maar uiteindelijk ging Nike Air Max Command Damen ik er rond 12. Gelukkig was het bewolkt en niet echt zonnig. Het hele weekend was ik heel enthousiast om hier te rijden, maar ook echt nerveus over het onbekende territorium. Zou het echt heuvelachtig zijn? ZOU IK STERVEN? Ik wilde naar Montauk en terug rijden, maar ik ben dom en ging de verkeerde kant op, dus belandde ik naar Sag Harbor en terug. Geen foto's omdat ik gewoon op een snelweg reed en anders dan door een aantal schattige steden reed, was het niet erg mooi.

Ik reed ongeveer 25 mijl. Het was fysiek niet zo moeilijk, maar mentaal was het zeker moeilijker. Ik verveelde me behoorlijk en vroeg me af hoe ik in godsnaam meer dan het dubbele zou rijden in een paar maanden. Slok.

En toen heb ik die rit afgesloten met een reis naar Bostwick voor een kreeftrol. NU is het zomer. Het was echt goed, maar er was teveel mayo en Nike Cortez Damen ik voel me nu een beetje ziek. Nog steeds de moeite waard.

Ik heb in de loop der jaren heel wat flauwgevallen voor 'veranderen'. Vrienden zeggen me altijd dat ik me te veel bedenk. En misschien is dat waar. Soms ben ik het met ze eens. Maar waarom maakt het echt uit? Verander als u wilt veranderen. En herken de mijlpalen en tijdperken van uw leven die u vormen.

Ultrarunning is een van die cruciale stadia van definitie voor mij. Het zal er altijd zijn. Het zal altijd een les zijn. Het zal voor mij altijd een plek zijn die totaal anders is dan al het andere op de wereld. En ik ben dankbaar dat ik daar ben geweest. En ik ben dankbaar voor alle mooie plekken (zowel buiten als binnen) die het me heeft gebracht.

En nu ben ik dankbaar voor de mogelijkheid om een ??stap terug te doen en me volledig op iets anders te concentreren ...Nike Air Presto Femme zoals training om mijn snelst mogelijke 5K te lopen.

Ik won mijn eerste ultra. Het was de Dizzy 50s 50K in Arkansas. Ik was uit vorm ... alsof ik echt uit vorm was, maar ik was jong (denk ik 22?), Na?ef en nog steeds vast in een race-mentaliteit van de universiteit van "hard werken, wat er ook gebeurt." Destijds werkte ik bij deze kleine hardloopwinkel. De eigenaren, een triatleet paar, waren absolute klootzakken. Zoals, helemaal. Ze vertelden me dat ik te dik was om een ??ultra te winnen, dus ik moest zo hard als ik kon rennen om hen te bewijzen dat ze het mis hadden. Ik denk dat ze dachten dat ik loog toen ik hen vertelde hoe de racedag verliep. Hoewel ik trots op mezelf was omdat ik klaar was, voelde het gevoel dat ik kreeg toen ik hun ongelovige gezichten zag, op de een of andere manier belangrijker.

Toen ik later naar Adidas Zx 750 Mujer Colorado verhuisde en echt begon te trainen, besloot ik dat ik gesponsord moest worden. Om een ??'elite'-hardloper te zijn, moest ik voor een buitenbedrijf rennen en moest ik bepaalde races rennen die' iets 'in de ultraloopwereld betekenden. Na een race in 2011 kwam mijn dag: The North Face belde en voordat ik het wist, was ik ingeschreven bij hun nationale team. Het was een droom die werkelijkheid werd. Ik had iets bewezen dat ik belangrijk vond.

Dan waren er A-lijst races en B-lijst races en C-lijst races en vervolgens een hele reeks races die niet in de topklasse kwamen, dat in principe niet uitmaakte. Volgens iemand. Er waren plaatsen waar je trainde en racete (eigenlijk uit het westen). ... Wonen op hoogte werd plotseling een belangrijk onderdeel van succes. Ik voelde me een goede ultra runner, om iets in de sport te Nike Air Max Tn Damen betekenen, ik moest X, Y en Z doen. Maar ik kon mezelf nooit helemaal zover krijgen om Y en Z te doen. Ik zou nooit de tijd kunnen besteden. Ik zou nooit de energie kunnen begaan. Ik zou nooit mezelf kunnen binden. En toch bleef ik de succesversie van iemand anders achtervolgen, ik bleef maar achter de 'je moet het hun bewijzen' aan.

Toen kreeg ik bijniervermoeidheid. En dat is een heel apart verhaal dat hier niet precies past. Maar ik heb lange tijd niet geracet. Ik heb eigenlijk maar één keer geracet sinds ... en het was misschien een F- of G-race, dus je hebt er waarschijnlijk nog nooit van gehoord.

Maar man, ik had die dag een goede race. Ik reed die dag waarschijnlijk een van de beste races in vijf jaar. Er was niet veel concurrentie. Er was niemand die mijn prestaties in de gaten hield. Het was gewoon een "trail zus" reis. Adidas Gazelle Damen Mijn beste vriendin, Blair Speed, en ik besloten om een ??paar uur van haar huis in Bozeman naar deze 50K te rijden en een wandeling in het bos te maken.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz