Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 37 mal aufgerufen
 Südhessen
Banning ( gelöscht )
Beiträge:

16.01.2020 08:51
passe devant des passants Antworten

Er hangt een rilling in de lucht als ik uit mijn auto stap. Het dichtslaan van mijn deur klinkt hol tegen de stilte van de ochtend vóór zonsopgang. Zachtjes, als gefluister op de wind, hoor ik golven in de verte. Ik sta daar, alleen in de duisternis, geduldig wachtend op mijn horloge om te synchroniseren met satellieten kilometers ver weg. Mijn horloge piept. Ik schud nog een laatste keer mijn benen uit en dan ben ik onderweg.

Alleen Nike Air Max Tn Womens stak ik de duisternis in terwijl de wereld om me heen sluimert. Het geluid van mijn Nike Internationalist Femme voeten langzaam maar gestaag op de promenade is alles dat me gezelschap houdt. Terwijl mijn hartslag stijgt en mijn ademhaling rust, laat ik de stilte van de ochtend me kalmeren. In deze vroege ochtendruns kan ik troost vinden in mijn anders stressvolle leven. Mijn geest is helder, vrij van de afleidingen van werk, ouderschap en leven. In deze eenzaamheid ben ik één met mezelf. Het enige dat telt is de ene voet voor de andere zetten. Ik beheers mijn tempo. Ik beheers mijn ademhaling. Ik beheer dit moment.

Naarmate de kilometers wegglippen verdwijnt eventuele resterende slaapnevel. Ik ben duidelijk, scherp, gefocust. Aan mijn zijde wordt de dageraad gemakkelijker. De lucht wordt helderder, de zon komt op. Op deze momenten zie ik de hoop en belofte die een nieuwe dag te bieden heeft.

Mijn reis is nog Nike Air Force 1 Mujer lang niet voorbij. Ik ga door, mijn kracht en motivatie nemen toe met elke vastberaden stap. Zweet druppelt naar beneden terwijl de zon me van buiten naar binnen verwarmt. Mijn spieren zijn nu los; mijn stappen komen met gemak. Er is sierlijkheid in mijn bewegingen, als een gazelle die speels over de vlaktes glijdt. I ben beschikbaar. Ik leef.

Terwijl de zon opkomt, begint de wereld om me heen te ontwaken. Ik hoor een grasmaaier in de verte starten. Surfers en vissers die aan de kust verschijnen. Ik passeer andere hardlopers, sommige op een solo-reis zoals ik, terwijl anderen genieten van het gezelschap van vrienden. We delen een kort moment ... een knik, een gegrom, een glimlach ... stiekem weten wat de rest van de wereld niet. Rennen is van ons, en alleen van ons. Het is onze ontsnapping. Het is onze vreugde. Het is onze familie.

Terwijl de mijlen naar beneden komen en ik merk dat ik de finish nadert, leeft de wereld volledig. Adidas Ultra Boost Womens Gezinnen in SUV's concurreren om een ??parkeerplaats te vinden. Eethuizen openen parasols en zetten stoelen op voor hun ochtendmassa's. Het promenadepad, dat nog geen uur eerder alleen van mij was, is nu een druk doolhof. Ik ren naar links. Ik ren naar rechts. Ik schuif opzij tussen de bezette menigten die de schoonheid van de wereld om hen heen niet zien.

Ik race met hernieuwde kracht naar de finish. Mijn armen pompen en mijn longen branden terwijl ik langs nietsvermoedende omstanders ren. Terwijl mijn voeten een finishlijn kruisen die alleen ik kan zien, hef ik mijn gezicht op naar de hemel en koester ik me in de warmte van de zon en de glorie van een goed verlopen reis.

Hoewel ik nu terugkom in de chaos van het leven, doe ik dat met een hernieuwde geest en een positieve kijk op wat de nieuwe dag kan brengen.

Wanneer ik heb gevraagd waar jullie meer van willen zien, krijg ik vragen over mijn datingleven. meestal buig ik de vraag volledig af. Het is niet iets waar ik ooit echt over wilde spreken.

Te veel mensen lezen deze blog! Collega'Nike Cortez Femmes, merken waar ik mee werk, echte vrienden, internetvrienden, willekeurige mensen met wie ik naar de middelbare school ging en Lord weet met wie anders. Ik blijf er nog steeds bij dat ik waarschijnlijk nooit zal bloggen over de man met wie ik aan het daten ben totdat ik zeker weet dat hij degene is, omdat ik Nike Air Pegasus 83 Mujer niet wil dat dit blog een verslag wordt van mijn romantische tegenslagen.

Maar hey, ik heb geen bericht geschreven Nike Air Pegasus 83 Damen dat mijn hart een beetje sneller doet kloppen als ik op publiceren druk, dus laten we dit gaan doen.

Gisteravond ging ik uit voor St. Patrick's Day. Ik ging naar een feest in de Junior League, stapte in een taxi om thuis te komen en besloot dat ik eigenlijk wat meer Junior League-vrienden zou gaan ontmoeten in een Ierse bar waar ze waren.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz