Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 37 mal aufgerufen
 Südhessen
Banning ( gelöscht )
Beiträge:

16.01.2020 08:58
sourire sur mon visage parce Antworten

Het is Meredith van bij FitNiceRunner. Ik ben een Crossfit Endurance Coach, VS Track en Field Level I Coach en ACSM gecertificeerde persoonlijke Adidas Superstar Hombre trainer. Een gepassioneerde hardloper, ik help mensen graag hun fitnessdoelen te bereiken en ben enthousiast om samen met Matt bij The Runner Dad samen te werken om basisloopletsels te dekken. Dit derde deel behandelt de knie van de hardloper, een term die kan verwijzen naar pijn rond je knieschijf.

In tegenstelling tot scheenspalken en plantaire fasciitis, is de knie van de hardloper een brede term om ongemak rond de knieschijf te beschrijven dat uit verschillende bronnen kan komen. Ook bekend als patellofemoraal pijnsyndroom, het is gebruikelijk bij zowel nieuwe als ervaren hardlopers en kan een geschiedenis hebben van terugkerende.

Overmatig gebruik: plotseling toenemende trainingsbelasting in een high impact sport zoals hardlopen kan leiden tot overrekte pezen en irritatie van het knieschijfgewricht.
Voetproblemen: gevallen bogen, Nike Air Max 270 Mujer overpronatie of hypermobiele voetgewrichten kunnen allemaal de knie van de hardloper veroorzaken.
Spieronevenwichtigheden en malalignment: zwakkere spieren in de dij leiden tot ongelijke belastingen op de knie?n die abnormale slijtage op het gewricht veroorzaken wanneer de knie bij elke voetval naar binnen klapt. Botten die niet goed zijn uitgelijnd, zullen vergelijkbare abnormale schade veroorzaken omdat stress ongelijkmatig wordt verdeeld door het skelet.
Slechte hardloopmechanismen: fouten in de hardloopvorm zoals slaan van de hiel, overlopen, teen lopen en een slechte houding kunnen allemaal pure over het knieschijfgewricht veroorzaken, wat resulteert in onregelmatige slijtage van het patellofemorale gewricht.

De symptomen van de knie van de hardloper zijn pijn rond of achter de knieschijf, mogelijk samen met zwelling en knallende / knarsende gevoelens. Er is pijn wanneer de knie gebogen is tijdens het lopen, rennen, joggen en hurken, dat is erger bij het afdalen of een trap aflopen.

Sla teamworkout op het werk over en ga een beetje vroeg weg om naar een Well + Good yoga-evenement met Ashley bij I Am You te komen. De lift daar is belachelijk verwarrend (volgens Yelp ben ik niet de enige met dat probleem), dus ik stap niet in Nike Air Max Tn Homme ... en ga naast Umberto's wachten om te wachten omdat het regent en ik wil niet willen loop een stap verder. Ik ging gefrustreerd zitten, maar na wat mensen te hebben bekeken (en uiteraard wijn), vertrek ik een uur later in een betere stemming wanneer Ashley opduikt. We gingen naar Corkbuzz, waar ik wat Brussel en konijn had. Het konijn smaakt opmerkelijk genoeg niet als kip. (Het smaakt zoiets als een iets rijkere eend voor mij.)

Donderdag: ik ben serieus aan het slepen. Voor mij helpt het later niet om uit te slapen als ik op een bepaalde tijd niet in bed ben, en ik was veel te veel nachten voorbij mijn bedtijd. Ik doe deze maand geen onbeperkte Uplift, maar ik kon het niet laten om een ??Sculpt Fusion-les te boeken bij Chelsea. Ik was nog steeds pijnlijk en krakend van mijn vlucht en een beetje chagrijnig, dus ik had een flinke Nike Air Max 95 Womens dosis zen en stretch nodig. ALS ALTIJD geleverd Chelsea. Ik ging waarschijnlijk slapen met een glimlach op mijn gezicht, want ik was zo blij dat ik die avond geen verdere plannen had.

Vrijdag: we hebben kip en wafels op het werk voor de lunch, en ik bracht de hele rest van de dag ongelooflijk ziek door op mijn buik, behalve dat ik met mijn collega's moest gaan rennen. Hoe ik dingen 3 mijl bij elkaar heb gehouden, heb ik geen idee. Ik probeerde mijn collega's niet te laten zien hoe opgewonden ik was, maar ik was ALL-CAPS UITGERUST om te rennen! tijdens de Dag! bij mooi weer! met mijn collega's! die trainen voor hun eerste helft!

Heb een paar uur op mijn bank liggen liggen met buikpijn

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz