Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 41 mal aufgerufen
 Südhessen
Banning ( gelöscht )
Beiträge:

19.01.2020 03:36
interagire con mia moglie Antworten

Ik ben altijd al vroeg opgestaan ??en ben sinds mijn studie voor het werk naar de sportschool geweest. In die vroege jaren bleef ik ook vrij laat op de een of andere manier in staat om na een paar uur slaap te functioneren. Krijgen tot jeugd of domheid, maar dat kan ik gewoon niet meer. Tegenwoordig lig ik om 21.00 uur in bed, lees ongeveer 30 minuten en val flauw (meestal laat ik de Kindle op mijn gezicht vallen). Ik word wakker om 4:00 uur en begin mijn dag met triatlon training.

Omdat de kinderen tot minstens 7:00 uur in slaap zijn, heb ik ongeveer 3 uur om te zwemmen, fietsen, hardlopen of een combinatie van twee, voordat ze wakker worden. Ik denk dat ik ze geen tijd ontneem om te trainen. Als ik ze voor het eerst begroet, is mijn training klaar en kunnen we beginnen met onze routine "Maak je Nike Air Pegasus 83 Mujer klaar voor school en werk".

Omdat ik meestal 6-7 dagen per week train, volg ik ook hetzelfde schema in het weekend. Ik heb echter de mogelijkheid om iets langer te gaan en om 8 of 9 uur weer thuis te zijn. Mijn vrouw zorgt voor de kinderen voor een uur of twee en dan wisselen we van rol. Tegen 11.00 uur hebben we al onze training gedaan, zodat we de rest van de dag verlaten om onze onverdeelde aandacht aan de kinderen te geven.

Ik heb ontdekt dat een van de meest effectieve methoden om mijn prestaties in duursporten te verbeteren, was om mijn trainingssessies zo ver mogelijk van tevoren te plannen. Dit elimineerde de "Wat moet ik vandaag doen?" Zelfdiscussie die ik bijna elke ochtend had. Dit jaar begon ik een trainingscoach te gebruiken die elke zondagmiddag mijn weekplan opmaakte. Het trainingsschema werkt rond mijn beperkingen, Adidas Zx Flux Mens optimaliseert de tijd die ik heb en laat me toe me te concentreren op het maximale uit elke sessie halen.

Zelfs als ik geen coach had, zou ik dit waardevolle hulpmiddel overdragen en een week van tevoren mijn eigen plan opschrijven. Het tweede deel van deze vergelijking is om het plan aan mijn vrouw en familie mee te delen. We bespreken het weekrooster en bedekken het vervolgens met Tara's training en de activiteiten van de jongen. We maken enkele aanpassingen en we zijn klaar. Tara en ik zijn ook Evernote-junkies, dus we posten routinematige trainingsschema's en verplichtingen in een gedeeld notitieboek. Dit heeft ons enorm geholpen bij het organiseren en beheren van al onze activiteiten zonder de bal te laten vallen.

Voor mij zou 'verspilde' tijd elke tijd zijn die ik niet besteed aan mijn hoogste prioriteiten. Ik was eerlijk Nike Air Max 90 Mujer tegenover mezelf en ontdekte dat de tijd die werd doorgebracht met sociale media, Words With Friends, zwakke tv-shows en buitensporige reistijden (we wonen op Long Island, bekend om ons verkeer) gewoon verspild was. Ik heb mijn sociale media-feeds opgeruimd, game-apps van mijn telefoon verwijderd, 75% van de serie-opnames van mijn DVR verwijderd en mijn reisvereisten aangepast door Amazon.com veel vaker dan voorheen te gebruiken. Ik was verbaasd over hoeveel tijd dit vrijmaakte. Ik heb nu de tijd om te trainen, bloggen, lezen, communiceren met mijn vrouw en kinderen en zorgen voor andere items met een hogere prioriteit. Een trainingsweek van 20 uur past nu mooi in mijn schema.

Caps omdat ik er zoveel van hou. Ik loop iets meer dan een jaar rond 1400 voor mijn korte en Nike Air Max 90 Mujer snelle runs, en ik ben zo verliefd op deze lijn. Ik vond ze een heel gemakkelijke schoen om over te schakelen naar vorig jaar omdat ze, hoewel ze licht van gewicht zijn, een vrij standaard drop (10 mm) hebben, dus ze zijn nog steeds redelijk ondersteunend. Ze worden beschouwd als raceflats en ik heb er tot een halve marathon-afstand in geracet. Je zou ze voor een marathon kunnen dragen, maar ik zal dit keer waarschijnlijk niet doen. Maar ik wil.

DIT PAAR GEDACHT. DEZE PAAR. ZE GLOEIEN IN HET DONKER. Je hoeft ze alleen maar 10 minuten op te laden onder een lichtbron (kunstlicht werkt ook) en dan gloeien ze in het donker. Dit is niet alleen ontzettend cool, maar het is ook een goede veiligheidsfunctie om je te helpen in het donker te worden gezien. Deze werden me toegestuurd om te beoordelen, maar ik zou absoluut mijn eigen geld Adidas Zx 750 Damen voor ze in een oogwenk weggooien.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz