Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 47 mal aufgerufen
 Südhessen
Banning ( gelöscht )
Beiträge:

28.02.2020 09:14
reconnaissant de les voir Antworten

Hoewel er veel gecertificeerde coaches beschikbaar zijn om uit te kiezen, is helaas niet elke coach het waard om in te investeren. Het is eerlijk om te zeggen dat de overgrote meerderheid van de coaches die een collegiaal programma of certificatieproces ondergaan een veilige gok is, maar er zijn andere momenten waarop een coach die geen formele opleiding in baan en veld of triatlon heeft, is beter dan iemand met een hogere opleiding. Natuurlijk zal niet iedereen het met deze beoordeling eens zijn, maar formele training is niet de enige voorwaarde voor een goede coach, want het is slechts een deel van de kwaliteiten van een goede coach. Het is ook de moeite waard om te overwegen Nike Air Max 270 Heren dat elke persoon die een coach zoekt, misschien een andere coachingsstijl verkiest boven een andere, want de coaches zijn net zo divers als de atleten zelf.

Maar het volgende zijn voorbeelden van kwaliteiten die je kunt verwachten van een goede coach, die kan worden toegepast op atleten van alle leeftijden en coaches van een niveau:

Een goede coach moet bekwaam en deskundig, eerlijk en betrouwbaar, inspirerend, empathisch, karakterbouwer, aanspreekbaar, eerlijk en motiverend zijn. Er zijn anderen, maar ze vallen allemaal op een vergelijkbare manier met betrekking tot een succesvolle coaching professional, terwijl alle coaches het hoogste morele en ethische karakter behouden.

Mensen die op zoek zijn Nike Air Max Tavas Femme naar een coach, kunnen mogelijk recensies, prestaties of gerelateerde informatie online of eenvoudig via mond-tot-mondreclame Nike Air Presto Dames vinden in de respectieve communities. Met betrekking tot gezondheidsclubs kan een atleet een eerste consultatie ondergaan om te zien of een coach het best geschikt is voor het individu.

Mijn grootste doel was om binnen te gaan om de race niet verschrikkelijk te maken. Mijn secundaire doel was om PR op de vlucht te nemen. Anders dan dat, kwam ik naar de race met nul verwachtingen ... en vertrok met een PR in elke etappe en een totale PR van 12 minuten!

Ik had echt verwacht dat ik zou schrijven dat dit mijn laatste triatlon zou zijn ... maar ik vond deze geweldig!

En een beetje zwemmen in open water heeft niets op mij.

Ben je ooit in een race gegaan zonder verwachtingen en kwam je aangenaam verrast uit? Nike Air Max Tavas Mujer Heb je een leuke tris aan de horizon? (Dit is vooral bedoeld voor mensen in het tristate gebied van New York. Ik zeg niet dat ik op zoek ben naar een andere op

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz