Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 37 mal aufgerufen
 Südhessen
Banning ( gelöscht )
Beiträge:

29.02.2020 09:34
instructeur alleen voor Antworten

Cadans is gewoon hoe snel de loper Pose, Adidas Superstar Hombre Fall en Pull uitvoert. In het ideale geval is de cadans 180 stappen per minuut of sneller. Met uitzondering van Nike Air Pegasus 83 Femme sprinten valt een ervaren hardloper meestal in een trapfrequentie van 180 tot 200 stappen per minuut. Sprinters werken meestal met 250 tot 300 stappen per minuut.

De reden dat de cadans 180 stappen per minuut of groter moet zijn, heeft te maken met de fysiologie van de pezen van het lichaam. Pezen zijn als elastische banden, wanneer ze worden uitgerekt, slaan ze de energie op en die energie kan worden gebruikt om de samentrekkingen van de spier te helpen. Helaas, in tegenstelling tot elastische banden, zal de energie in pezen snel verdwijnen. Om volledig te profiteren van deze opgeslagen energie, is een New Balance 999 Womens trapfrequentie van 180 stappen per minuut of sneller nodig.

De basisprincipes van Pose-hardlopen lijken eenvoudig Nike Roshe Run Womens en eenvoudig, en op een puur conceptueel niveau zijn ze dat, maar de meeste mensen hebben veel moeite met het implementeren van de techniek. De redenen vari?ren van problemen met het doorbreken van oude gewoonten en niet opmerkzaam zijn tot wat hun lichaam doet tot onrealistische verwachtingen. Helaas zal ik deze discussie moeten verlaten voor een nieuwe plaatsing. Neem in de tussentijd gerust contact met me op voor vragen.

De "lopende lijnen" liepen tussen kegels, maar je kon gewoon twee punten kiezen (ik schreef oorspronkelijk twee pinots ... waar ben ik?) Om heen en weer te rennen.

Als onderdeel van een partnerschap met Uplift, heb ik de afgelopen twee maanden lessen gegeven in ruil voor bloggen over mijn ervaring. Nike Air Pegasus 83 Hombre Tot en met morgen 5/5 kunt u 10% korting krijgen door de code losingweightinthecity te gebruiken tijdens het Nike Air Max 97 Damen uitchecken. Volgende week publiceer ik een samenvatting van de afgelopen twee maanden!

Heb je ooit een klas binnengelopen en ontdekt dat jij het was? Wat is er gebeurd? Heeft de instructeur alleen voor jou een les gegeven of iets vergelijkbaars gedaan met Steph?

Als je een hardloper bent, heb je misschien een beetje in je hardloopvorm gekeken. Je weet waarschijnlijk of je een heel-spits of een voorvoet-spits bent, en je hebt misschien schoenen die dit aanpakken.

Maar heb je ooit je loopvorm overwogen?

Ja ik ook niet. Maar New Balance bracht ons allemaal naar de New York Botanical Garden, en het is niet alsof er iets moois te zien was, dus we leerden een beetje over onze loopvorm.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz