Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 38 mal aufgerufen
 Südhessen
Banning ( gelöscht )
Beiträge:

04.03.2020 10:00
eten en onzin drinken Antworten

Veel duurlopers zullen om een ??of andere reden vaak afstand Adidas Zx 750 Dámské doen van krachttraining. Maar voor de algehele conditie, vooral tijdens het laagseizoen, zijn er veel voordelen die kunnen worden behaald voor vrijwel elke duurloper, of het nu voor een 5K-race of een marathon is.

Een waarschijnlijk afschrikmiddel dat voorkomt dat hardlopers krachttraining overwegen, is de mogelijkheid om aan te komen door verhoogde spiermassa. Met sportspecifieke training zoals voor duurlopen is elke gewichtstoename, indien aanwezig, minimaal. De voordelen van krachttraining voor de duursporter zijn moeilijk Adidas Zx 750 Mujer te negeren, met name wat betreft het verminderen van blessures, het vergroten van het spieruithoudingsvermogen, verhoogde flexibiliteit en stabiliteit, het vergroten van magere lichaamsmassa, het verhogen van snelheid, het versterken van spier- en bindweefsel en prestatieverbetering. Een of meer van deze Nike Air Pegasus 89 Mujer voordelen moeten ervoor zorgen dat een hardloper stopt en serieus nadenkt over wat tijd doorbrengen met krachttraining tijdens het loopseizoen of het laagseizoen.

Wat betekent Stength-training voor hardlopers?
Krachttraining op zichzelf is niet alleen maar krachttraining. Het is ook kerntraining, lichaamsgewichtoefeningen, stabiliteitsoefeningen en flexibiliteit. Het is duidelijk dat voor de hardloper die het grootste deel van het piekseizoen per maand aan twee of meer evenementen deelneemt, het tijdrovend lijkt om tijd te besteden aan krachttraining. Ondanks dit moeten hardlopers beseffen dat het gemakkelijk is om te trainen voor evenementen tijdens het loopseizoen en wanneer dit gebeurt, verhoogt dit de kans op een sportgerelateerd letsel dat weken of maanden kan duren om te overwinnen. De toestand van overtraining staat Nike Air Max Tavas Femme bekend als het "overbelastingssyndroom" en is het resultaat van herhaalde, langdurige stress voor het lichaam zonder voldoende perioden van herstel en rust op te nemen.

Zie je, slanker? Eh, wacht, ik leun gewoon.

En durf ik te zeggen? Ik begin wat te genieten van krachttraining. Met beperkte tijd vind ik het veel gemakkelijker om erin te dringen dan te rennen. Het houdt me 's nachts niet wakker zoals' s nachts rennen, en het is kort genoeg om er 's ochtends in te dringen, zelfs als ik me een beetje verslapen. De zon hoeft niet eens op te staan ??om het te doen. (Hoewel, Mr. Sun? Kom alsjeblieft terug. Ik mis je.)

Er was een nacht vorige week toen ik laat thuiskwam en ik was gefrustreerd omdat ik 's ochtends niet aan het sporten was. Ik was gefrustreerd dat ik mezelf niet had gedwongen om deze maand harder te proberen om vooruitgang Nike Air Max 270 Dames te boeken in de richting van Operatie Look Hot in een bikini ... en toen realiseerde ik me dat ik echt kon trainen wanneer ik thuis kwam in plaats van rond te zitten met medelijden met mezelf. Dat zelfs een korte training beter was dan niets en me zelfs meer zou helpen dan op mijn bank op mijn bank zitten. Nike Air Max 720 Donna (Laat het me weten als iemand erachter komt hoe je in dezelfde periode zoveel calorie?n kunt verbranden als je op de bank zit.)

Natuurlijk heb ik het afwerken van een beter gevoel over mezelf be?indigd en het gaf me een extra kleine kick in de kont om te genieten van fatsoenlijke keuzes over niet eten en onzin drinken dit weekend.

Winnen.

Ik heb de trainingen gedaan die apparatuur vereisen in de kleine appartementgymnastiek in mijn gebouw, wat ook een goede manier is voor iemand zoals ik die bang is om zichzelf met Adidas Zx 850 Womens gewichten een makkie te maken in dingen. Ik opende gisteren de deur, hoorde het gerinkel van gewichtsplaten elkaar raken en draaide zich bijna om. Toen besefte ik dat het hem waarschijnlijk niets kon schelen en ging ik mijn eigen verdomde training doen.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz