Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 70 mal aufgerufen
 Südhessen
Banning ( gelöscht )
Beiträge:

12.09.2019 07:15
restaurer les niveaux de liquides Antworten

Veel hardlopers die hun 'run' gaan doen als de weg in de ochtend wordt gehaast om hun dag te beginnen, maken het moeilijk om snel voldoende voeding in hun lichaam te krijgen. Studies tonen aan dat de meest cruciale tijd om te tanken na een gematigde duur binnen maximaal 45 minuten tot een uur is.

Mijn advies voor elke hardloper is om natuurlijk voedsel te eten en weg te blijven van aanvullende drankjes of shakes. Hoewel ik ze heb gebruikt (en nog steeds af en toe doe), ben ik veel meer een fan van snel herstellen Nike Air Max Command Mens met een fruit- en vegetarische smoothie. Ik maak ze de avond voor een run en bewaar in de koelkast. Zodra ik terugkom van een vroege ochtend, voer het klaar en drink ik het terwijl ik me voorbereid om mijn dag te beginnen.

Er zijn veel sites met recepten om een ??smoothie te maken, maar hier zijn mijn twee favorieten die gemakkelijk te maken zijn.

Het nieuwe sporthorloge van Polar ziet er fantastisch uit en zou goed moeten zijn voor elke gewone hardloper. Het komt binnen voor een fatsoenlijke prijs en bevat veel opties. Naast de algemene functies zoals GPS, snelheid, tempo en een polshartslagmeter is het een activiteitstracker, het berekent de VO2max, heeft een kleurenscherm en is verbonden met uw horloge en toont meldingen. Bovendien wordt uw nachtelijk opladen gemeten en wordt aanbevolen om te trainen op basis van deze Nike Roshe Run Damen herstelresultaten. Het heeft echter veel gebreken, meestal veroorzaakt door enkele radicale keuzes in het ontwerpproces, zowel voor de hard- als de software. Desalniettemin omvat het de belangrijkste opties.

Met de keukenmachine plaats ik alle ingredi?nten erin en laat het ongeveer vijf minuten lopen. Een paar ijsblokjes of water kunnen het drinken gemakkelijker maken door de consistentie ervan te verminderen.

Andere opties voor het tanken zijn uiteraard beschikbaar die ik hieronder heb vermeld, maar verse groenten en fruit zorgen voor een snelle inname om je te houden totdat er tijd is voor een late ochtendmaaltijd of lunch.

Elite-hardloper Lauren Fleshman plaatst een drankje in haar auto en begint meteen te tanken. Idealiter neemt u een drankje in dat een 4-tegen-1 verhouding van koolhydraten tot eiwitten bevat. Justin Whittaker, Nike Air Max 97 Femme D.C., beveelt een drankje aan met natrium, calcium, 250 mg magnesium, 50 mg zink, 100 mg kalium en aminozuren met een vertakte keten. Lees etiketten aandachtig, omdat de meeste hersteldranken deze essenti?le elektrolyten en eiwitten niet leveren.

Chocolademelk: het drankje waar je als kind van hield, heeft de ideale hoeveelheid koolhydraten en eiwitten die vermoeide spieren nodig hebben voor herstel, zegt Joel Stager, Ph.D., directeur van de afdeling kinesiologie aan de Universiteit van Indiana. Volgens een onderzoek dat Stager leidde, versnelt het drinken van chocolademelk na de oefening het herstel en verhoogt het de tijd die het kost om tijdens een volgende trainingssessie uitputting te bereiken, beter dan sportdranken. En een Britse studie uit 2007 wees uit dat normale melk beter is dan water of een sportdrank bij het herstellen van vloeistofniveaus na een aanval van oefeningen in de hitte. Bovendien bevat melk botversterkende Nike Air Max Command Damen vitamine D en calcium.

Active.com somt een aantal goede idee?n op voor het tanken na de run. Je kunt hun link hieronder lezen. Ik ben echter meer een fan van natuurlijk tanken dan door supplementen te gebruiken. Hoewel ze ideaal kunnen zijn voor mensen die haast hebben, is het altijd het beste om te eten of te eten

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz