Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 35 mal aufgerufen
 Südhessen
Banning ( gelöscht )
Beiträge:

09.10.2019 08:16
scarpe per diverse distanze Antworten

"Pardon." "Aan uw linkerzijde." "Goed gedaan." "Ziet er geweldig Adidas Superstar Mujer uit." "Zuper!" Ik had geen dingen te zeggen toen ik een gestage stroom lopers inhaalde en ik voelde me een beetje ongemakkelijk. Ik vroeg me af of dit is wat het is om een ??heel snelle hardloper te zijn, hoewel ze vermoedelijk vooraan beginnen en niet achteraan om door het veld te rennen.

Ik had 's nachts geen half uur van mijn halve marathon PB geklopt, ik was de loper in een half Ironman-relais. Uit een veld van ongeveer 2.200 spelers tegen Ironman 70.3 in Zell Oostenrijk, waren er 50 estafetteteams. Tegen de tijd dat het stokje (nou ja, de timingchip) aan mij was doorgegeven, hadden de meeste andere concurrenten om me heen al een duik van Nike Air Odyssey Donna 1,2 mijl en een cyclus van 56 mijl gedaan. Ik daarentegen was op een rustig uur opgestaan, had een stevig hotelontbijt voordat ik naar het meer slenterde om het zwemmen te bekijken, een wafel gegeten gesmoord in Nutella en rondgehangen in Nike Air Max 2017 Femme het hotel om de regen te vermijden. Zelfs de verschillende pinten en lokale schnaps die ik de avond ervoor had gehad, hadden genoeg tijd gehad om af te slijten.

Rond 14.00 uur ging ik naar de relais-omschakelbox waar ik wachtte op Ben, een man die ik twee dagen eerder had ontmoet en die ergens op de fietsbaan was. We waren door de Oostenrijkse VVV samengebracht als een estafetteteam samen met Amy onze zwemmer, een tweede estafetteteam en een solo-concurrent. We hadden volledig geprofiteerd van hun gastvrijheid eten en drinken in Zell, staren naar de enorme bergen en Instagramming de geweldige Nike Internationalist Womens omgeving. Maar toen moesten we een halve Ironman doen.

Ik moedigde de andere deelnemers aan toen ze de T2 uit renden om te beginnen met rennen en het leuk vond om toeschouwer te zijn. Ik wendde me tot Steve, de hardloper van het andere estafetteteam: "Ik denk niet dat ik een halve marathon kan lopen. Ik vind het heel leuk om het gejuich te doen. ”En op dat moment liep Ben op me af, kletsnat van het regenen terwijl hij door de Alpen fietste maar glimlachte. Ik nam de timingchip van zijn enkel, wikkelde die om mijn eigen en ik was weg.

Ik rende langs het meer richting Zell, door de stad en langs het meer aan de andere kant voor het begin van twee ronden. Ik ben veel lopers gepasseerd. Correctie: ik ben veel triatleten gepasseerd. Ik zag Dom, de solo-concurrent, en Steve op de heen- en achterkantsecties. Ik staarde naar de bergen Nike Air Max Thea Damen en het meer en de mooie stad. Ik was blij dat ik net aan het rennen was toen ik triatleten passeerde die er alles aan hadden gedaan. Ik had een goed seizoen van racetriatlons gehad, maar ik was terug waar ik me het meest thuis voelde: hardlopen.

Ik heb veel schoenen ... FEIT. Ik train in verschillende merken en gebruik verschillende soorten schoenen voor verschillende afstanden. MAAR, als het gaat om lange afstandsritten (18+ mijl), heb ik slechts één schoen en één schoen: de ASICS GEL-Kayano. Het is mijn marathonschoen geweest sinds mijn allereerste marathon in 2006 (zie hieronder) en het was de ASICS GEL-Kayano 12. Ik heb 26 marathons gelopen en ik denk dat er slechts één (2013 RnRLV) niet in een ASICS zit Gel-Kayano-model.

Sterker nog, ik heb ten minste één versie van de Kayano gehad van de Kayano 12 van 2006 tot de www.simadelpulpo.es Kayano 21 van dit jaar (die nu wordt verzonden). Ik heb nu een volledig wit paar van de 19's en twee paren van de Lite Show 20's in huis. Op elk gegeven moment heb ik een paar dat klaar is voor marathon en een paar dat wordt ingebroken voor toekomstige races. Zoals ik al zei, het is mijn vertrouwde schoen en ik rotzooi niet als het gaat om hardlopen 26.2.

Bekijk de onderstaande afbeeldingen, ik probeerde een foto uit 2007 te vinden, maar dat was voordat ik een blog had en voordat ik de computer had waar ik nu aan werk, wat betekent dat de digitale foto's op een harde back-up zijn begraven - ergens naartoe rijden. Hieronder zie je witte paren (2006 en 2011), zilveren paren (2010 ad 2012), volledig zwarte Adidas Zx Flux Donna paren (2010 en 2013) ... Ik had zelfs een paar rode 13's en gouden 15's, maar kon het niet vinden eventuele afbeeldingen.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz