Voordat we het podium opkwamen, zag ik superster USA Track and Field-atleet, PickyBars mede-oprichter en favoriet bij Oiselle: Lauren Fleshman. Ik moest een minuutje hardlopen en om Adidas Superstar Womens een ??foto vragen. Laura en Seth Rothstein (zie ook op de foto over mijn linkerschouder) stonden vlak voor ons op het podium. Ze deelden kieskeurige repen uit ... let op: breng de volgende keer snoep mee.
De volgende stap was de Q&A met mij en Emz op het podium. Dit was heel casual omdat we niet echt een script hadden. Er waren enkele algemene vragen die John "The Penguin" Bingham ons ging stellen, maar toen Nike Air Max Command Damen hij de enorme menigte zag, de grootste die het podium die dag had gezien, besloot hij het op een natuurlijke manier te laten gebeuren, wat betekende dat ik en Emz op het podium stonden veldvragen van het publiek. Het was leuk en casual, en ik hoop dat we boeiend waren. Emz en ik zijn niet gewend om op het podium te staan, maar van wat ik heb gehoord, klonk het vrij natuurlijk. Ik ben van plan om te delen wat er in een toekomstige post werd gezegd (mogelijk met video) en wat sommige vragen en antwoorden zouden zijn geweest.
Ik heb recentelijk een paar marathons gedaan zonder jou. Ik heb je verwaarloosd voor dat nieuwere kind op het blok Ultra Training. Je bent niet zo verschillend, maar je hebt wel je verschillen. Ik heb Ultra Training gebruikt om me te helpen marathonmedailles te verzamelen dit jaar in Manchester, Londen en Kopenhagen. Nike Air Max Tavas Womens Het deed het werk, maar niet zo goed als je zou hebben gedaan.
Ik denk dat het meer dan een jaar geleden is dat ik je voor het laatst heb ingecheckt. En zelfs toen probeerde ik met je te jongleren met Triathlon Training. Dat was het slechtste drietal ooit. Geen wonder dat ik gewond raakte. Ik gaf je de schuld voor mijn scheenbeuken en keerde je een tijdje de rug toe. Maar ik heb echt niemand de schuld, behalve Nike Air Max 270 Donna ikzelf.
Ik heb mensen alles over je verteld. Ik heb je verbonden met veel lopers die ik coach en ze lijken het goed met je te kunnen vinden. Bedankt dat je voor ze hebt gezorgd.
Ik denk dat ik probeer te zeggen, zullen we het nog een keer proberen? Ik heb sinds de vorige keer veel geleerd. Ik begrijp je meer en ik zal proberen meer tijd voor je te maken. Ik zal je niet verwaarlozen en ik zal luisteren naar wat je me Nike Cortez Mujer vertelt.
Hoe zit het daarmee? Ben je klaar voor een zomer van vroege ochtenden en late avonden? Van lange weekenden en wat snelle en furieuze midweekacties? Ik denk dat we samen geweldige dingen kunnen doen, en ik weet dat dit nogal aanmatigend voor me is, maar ik heb al een datum vastgesteld. Ik denk dat de herfst in Bournemouth perfect voor ons zou zijn. Ik ben een game als jij dat bent?
Ik ben begonnen met trainen Nike Air Max 270 React Womens voor Marathon Nummer 15 en ik ga op zoek naar een PB. Ik heb een tijdje niet specifiek getraind voor een marathon en ik ben eigenlijk heel opgewonden om terug te keren naar een gericht plan deze zomer. Ik hou je op de hoogte van hoe ik verder kom.