Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 34 mal aufgerufen
 Südhessen
Banning ( gelöscht )
Beiträge:

10.12.2019 08:58
partenza per la metà mentre i recinti Antworten

Marathons accepteren geen excuses. Er zijn geen snelkoppelingen en geen wonderen, u krijgt wat u verdient. Dat is de manier waarop ik het leuk vind en daarom loop ik zonder mijn sub-4 tijd weg van Nottingham en accepteer mijn 4.17, zo niet Nike Air Max 270 Hombre gelukkig, dan gracieus. Omdat ik weet dat het bij deze gelegenheid niet op de kaarten stond, omdat ik het harde werk niet had gedaan.

4.17 is een PB van 14 minuten, maar het is niet alles wat ik had gehoopt. Ja, het was winderig en ja, het was heuvelachtiger dan ik had gepland, maar geen excuses: mijn training rechtvaardigde deze keer gewoon geen sub-4. Ik had dit eerder moeten accepteren. In plaats daarvan ging ik door de eerste (heuvelachtige) helft in 2 uur wat veel leed betekende in de tweede helft.

Nottingham was een teef en het strafte me voor elke heuveltraining die ik heb gemist. Ken je de Penrose Steps? Het is de optische illusie van een eindeloze trap. Zo was Nottingham. De start, het halverwege punt en de finish waren allemaal op dezelfde plaatsen, dus de wetten van de geografie zouden moeten dicteren dat er voor elke Adidas Nmd Femme bergop een equivalent bergaf is. Het leek niet zo op mijn benen.

Tussen mijl 9 en 13 rende de saaiste man ter wereld achter me aan. Dat soort dingen waarop je niet kunt trainen of plannen. Hij gaf een arme man een lezing over voeding voor een paar kilometer voordat hij besprak hoeveel hij verdiende aan verschillende banen die hij had en ging daarna door (nadat we allemaal opzij moesten stappen voor een ambulance om door te komen) over hoe hij zag een man defibrilleren op de marathon van Londen. Echt kerel, denk je dat iemand van ons dat visioen in onze gedachten wilde hebben terwijl hij zijn benen afrende?

Nadat 5.500 halfmarathonlopers hun finish hadden uitgeschakeld, was het een eenzame 1.400 die de rest van de cursus doorging. En hier begon het voor mij een beetje mis te gaan. Ik heb het gehaald waar mijn familie opgewonden Nike Air Max Classic Bw Mujer op 17 mijl wachtte voordat mijn snelheid een duik nam.

Af en toe deel ik mijn avonturen in de keuken. Ik kook eigenlijk veel voor het gezin, ook al wordt het niet regelmatig gedeeld op de blog. Omdat het favoriete verzoek van de First Lady Mac en kaas is, hebben we een aantal verschillende manieren getest www.laboutiquedusav.fr om dit voor haar te maken. Er is altijd de klassieke "out-of-the-box" -stijl, waaruit we veel organische opties hebben om uit te kiezen. We zijn ook de route voor gebakken squash gegaan, die best lekker is, maar meestal door een vrouw wordt gemaakt.

Deze keer hebben we besloten om een ??zuivelvrije optie voor #MeatlessMondayNight te proberen, en mac- en kaasparen perfect voor diegenen onder u die op zoek zijn naar een voetbalavondschotel op maandagavond.

De heuvels hadden mijn benen vernietigd en ze zouden niet herstellen. Na mijl 17 moest ik accepteren dat sub-4 vandaag niet zou gebeuren. Maar als je doel eenmaal is verdwenen, is het moeilijk om door te gaan. Sub 4.10 was altijd het Plan B en iets waar ik blij mee was geweest, maar toen ik het roeimeer opreed en de mijllange windtunnel van noodlot bereikte, verdween dat ook in Adidas Zx 750 Womens de verte.
Mijn familie was de ster van de dag en officieel de hardst werkende toeschouwers op de baan. Ze bereikten mijl 17, 20, 23 en de finish om mij en elke andere hardloper toe te juichen die allemaal voorbijging zonder verboden middelen te gebruiken. Om eerlijk te zijn gaf ik ze wel een kans om te vechten door aanzienlijk te vertragen tussen deze markers. Zonder hen zouden die windtunnelmijlen veel moeilijker zijn geweest.

Het was een lange wandeling terug langs de rivier de Trent naar de finish vanaf hier met een aantal van de moeilijkste 5 mijl die ik ooit heb gerend uitgestrekt voor me. Maar ik haalde het einde en nam mijn medaille en mijn PB's met eer.

Ja, dat klopt - PB meervoud. De 14 minuten die ik van mijn marathontijd in Brighton had afgelegd, was slechts de tweede PB van de dag. De eerste? Slechts één toilet / Nike Air Max Tavas Donna bushalte op de marathon. Dit is de tweede keer dat Nottingham de afgelopen maanden aan mijn blote achterste werd blootgesteld nadat mijn rok opblies terwijl ik dronken was op een avond daarbuiten (zie 'redenen waarom ik niet onder-4 ben gegaan') .

PB nummer drie is voor het aantal zwarte teennagels dat ik nu heb - vijf troeven de drie die ik in Brighton heb gekregen. Nu hoop ik nog een laatste PB's uit Nottingham op te halen. Na de marathon van Brighton was ik binnen vijf dagen weer op de hielen. Ik hoop deze week een goede halve dag van dat record te kloppen. Mijn tenen denken hier anders over.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz