Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 40 mal aufgerufen
 Südhessen
Banning ( gelöscht )
Beiträge:

11.12.2019 08:26
set die niet in maanden Antworten

Ik heb een paar Oakley-brillen waarmee ik ren, dus het integreren van brillen in mijn routine was vrij eenvoudig. De EarPods sluiten (en ontkoppelen als u alleen met de bril wilt rennen) net boven het oor en hebben een verstelarm die comfortabel in het oor past. Er zijn microfoons ingebouwd waarmee de bril kan reageren op commando's zoals "OK Radar, wat is de training van vandaag" of "OK Radar, wat is mijn huidige tempo / afstand." Er waren Adidas Ultra Boost Dames een paar keer dat ik mezelf vroeg moest herhalen, maar na een paar kilometer kon ik Radar-vragen vrij gemakkelijk stellen.

Mijn eerste run was gewoon naar muziek luisteren. Ik wilde wennen aan het spelen met de bedieningselementen tijdens de run om te zien hoe gemakkelijk het zou zijn om het volume te verhogen, te pauzeren of naar het Nike Air Max 2017 Femme volgende nummer te gaan. Nogmaals, het kostte me een paar minuten om te wennen aan de gebaren en hoe gevoelig het touchpad was, maar de leercurve was klein en ik kreeg het snel onder de knie. Denk aan eenvoudige veegbewegingen zoals een voorwaartse veeg om een ??nummer over te slaan. De geluidskwaliteit was redelijk, maar ik hoor liever iets van de atmosfeer en de omgeving om me heen terwijl ik ren, zodat ik ze meestal niet volledig in mijn oor had.

Nadat ik mijn statistieken in de app had ingevoerd en met een paar verschillende programma's had gespeeld, besloot ik om op een heuvel te rennen voor mijn eerste gecoachte training. De coach was in staat om me te laten weten hoeveel ik in eerste instantie moest klimmen, en liet me ook weten hoeveel "meer" ik tijdens mijn training moest beklimmen. Het zou me ook af en toe op tempo Nike Air Presto Damen / afstand updaten. Ik kon ook vragen of ik ooit nieuwsgierig was - wat ik voor de lol deed gewoon omdat. Ik ben zo gewend om op mijn horloge neer te kijken, maar ik zag het voordeel dat ik je ogen niet van de weg hoefde te halen om realtime updates te krijgen - dit kan een enorm voordeel zijn voor fietsers.

Mijn tweede training was een eenvoudige 'vrije loop'. Het grappige is dat de coach me, sinds ik DIE dag al had gelopen, de voordelen van rust en herstel vertelde - hij kent mij te goed. De coach is ook in staat om dynamische aanpassing aan uw routine door te voeren als u toevallig een training mist, en kunt u uw trainingsplan aanpassen op basis van doelen (fitness versus competitie).

Bedenken. Als je het niet draagt, kun je net zo goed stoppen met het lezen van dit bericht omdat het lijkt alsof het in het Latijn is Nike Air Presto Hombre geschreven. Maar voordat je gaat, laat me zeggen dat ik jaloers op je ben.

Ik ben ook jaloers op velen van jullie die nog niet op de ‘terug’ knop hebben gedrukt. Degenen onder jullie die make-up dragen zoals het hoort te worden gedragen - omdat ik dat niet kan. Ik bedoel niet dat ik mascara op mijn wangen wrijf of lippenstift op mijn oogleden doe, alleen dat als ik iets meer probeer te doen dan mijn gebruikelijke geperste poeder, mascara, rouge-routine - ik er uiteindelijk uit zie als Pat Butcher.

Ik draag geen make-up om mijn keuze te verliezen. In een weekend zal ik geen make-up opdoen om te gaan rennen, want dat zou raar zijn. Ik ben echter geen onbekende voor een snelle veeg van waterdichte mascara voor een race - weet je, voor de foto's van de finishers. Maar ik draag make-up op het werk, dus als ik rond lunchtijd ren, ren Nike Roshe Run Damen ik in make-up - soms loopt mijn make-up ook op.

Dus renner tot renner, nu we de mensen hebben verwijderd die vreemden zijn om te blozen, wil ik graag een bekentenis afleggen. Vorige week ging ik rond lunchtijd hardlopen. Daarna heb ik gedoucht in de douches op kantoor MAAR ik heb mijn make-up niet afgewassen. Ja, dat klopt, ik keek in de spiegel en hoewel 'hmmm, niet zo zweterig vandaag' en ik depte er wat meer bovenop.

Ik weet dat dit walgelijk is. Bij hardlopen loop ik al in struiken, blaas ik mijn neus op mijn t-shirt en draag ik een set die niet in maanden is gewassen, maar dit is een stap te ver. Dus ik beloof het niet nog een keer te doen. Het probleem is echter dat ik lui ben. Make-up opdoen is 's ochtends een karwei van 4 minuten op zich. Het halverwege de dag opnieuw doen is niet mijn idee van plezier.

Ik weet Nike Air Max 1 Herren dat sommigen van jullie zullen zeggen 'make-up gratis gaan' en ik heb dit geprobeerd. Tijdens de marathontraining vorig jaar besloot ik om geen make-up te dragen naar het kantoor op dagen dat ik liep. Ik was in orde met hoe ik eruit zie zonder make-up, maar nadat de 100e persoon vroeg: "voel je je goed?", Was ik dat niet. Maar als er ooit weer de gedachte bij me opkomt dat ik weg kan komen zonder tenminste mijn gezicht te spetteren na een lunchrun - zal ik weer in totaal gaan.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz