Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 43 mal aufgerufen
 Südhessen
Banning ( gelöscht )
Beiträge:

16.03.2020 03:45
ausarbeiten musste Antworten

Westerse staten hebben een trapsgewijs restitutiebeleid toegevoegd, wat een stap in de goede richting lijkt voor zwangerschapvriendelijkheid. Momenteel Nike Air Zoom Pegasus 31 Homme worden potenti?le lopers beloond voor het jaar na jaar deelnemen aan de loterij en verliezen ze hun kaartjes als ze zich niet kwalificeren of een jaar lang geen aanvraag indienen. Indien geselecteerd, wordt u echter automatisch in rekening gebracht en ingevoerd om te draaien. Het zou een vrouw zijn die meerdere tickets heeft verzameld om hier roulette te spelen, maar als ze wordt geselecteerd, moet ze 25% van het inschrijfgeld betalen en verliest ze hoe dan ook al haar tickets.

Er waren dit jaar geruchten dat uitstel van zwangerschap op de lijst met onderwerpen stond voor discussie door de Hardrock Board, maar het lijkt erop dat ze daadwerkelijk een stap in de omgekeerde richting hebben gezet. Voorheen kon een hardloper een volledige terugbetaling krijgen als hij zich voor 1 juni terugtrok uit de race. Nu is het nog maar 50%. Ik bevond me onlangs in de beslissing om te beslissen of ik $ 150 wilde riskeren om misschien te gaan rennen of misschien zwanger te zijn, en misschien een ander ticket te verzamelen om mijn kans om te worden geselecteerd om over twee jaar te lopen te vergroten. Ik ging door en deed het, omdat ik geen idee heb of ik wel of niet zwanger zal zijn, en alles een of twee jaar in de wacht zetten lijkt niet eerlijk.

Natuurlijk zou je kunnen stellen dat niet iedereen deze grote races wil lopen en dat er nog genoeg andere zijn die ons nog steeds onze oplossing na de zwangerschap kunnen geven. Ik ben het er trouwens helemaal mee eens, en daar ben ik dankbaar voor. Maar er zijn een hele reeks competitieve vrouwen, inclusief ikzelf, die gemotiveerd zijn door deze grote evenementen en zich aansluiten bij de beste ter wereld. Je zou ook kunnen stellen dat er tegenslagen optreden en waarom zou een vrouw die ervoor kiest om vrij te nemen om een ??kind te krijgen, een speciale behandeling krijgen voor iedereen die gewond raakt of een andere levensgebeurtenis meemaakt waardoor ze niet kunnen concurreren? Daar sympathiseer ik mee, maar ik betoog ook dat zwangerschap voor veel vrouwen niet zozeer een keuze is, maar een biologische plicht die we op ons schouders nemen voor ons gezin. En velen van ons doen het goed als we op onze piekleeftijd zijn. In een sport met een magere deelname van 33% - een veel lager percentage in bepaalde bergachtige races - voelt het vaak alsof dit nog maar een manier is waarop de chips tegen ons worden gestapeld. *

* Volgens het aantal ultra-lopende afwerkingen per geslacht, Ultrarunning Magazine's 2016 Stats Roundup, jan / feb issue.

Een ander groot probleem waar veel vrouwen mee te maken hebben, is de kwestie van sponsoring. Ik heb Nike Air Zoom Pegasus 31 Femme het eerder in dit artikel terloops genoemd, maar ik ben bang om dit artikel te publiceren. Ik heb het zelfs vier maanden geleden geschreven en heb nu net de moed verzameld om het los te laten. Ik ben echt bang dat als bedrijven weten dat ik prioriteit geef aan zwanger proberen te worden in plaats van races te lopen, ze misschien niet de waarde inzien om mij volgend jaar te steunen. En vanuit zakelijk oogpunt begrijp ik het een beetje. Maar ik weet ook dat ik niet de enige ben die met dit soort keuzes worstelt, en totdat we de moed hebben om ze een meer alledaags gesprek in de samenleving te maken, zullen we allemaal beslissingen in het donker moeten blijven nemen. Ik droom van de dag dat zwangerschap niet als een ongemak voor werkgevers wordt gezien.

Dit is de tweede keer deze week dat ik een bericht heb geschreven en Ecto, mijn Nike Cortez Heren blogsoftware, is verdwenen en heeft het verwijderd. Bedankt, Ecto.

Net wanneer je zou denken dat ik elk stom excuus heb uitgeput waarom ik vanmorgen niet heb getraind, heb ik een nieuw!

Ik heb gisteravond mijn telefoon op een ander stopcontact aangesloten (waarom, ik weet het ook niet), en het blijkt dat het een stopcontact was dat werd bediend met een lichtschakelaar, die ik natuurlijk had uitgeschakeld en mijn telefoon stierf.

Ik had vanmorgen een fiets gereserveerd voor een spin-les van 6.30 uur, en ik werd om 6.20 uur natuurlijk wakker en realiseerde me dat ik op geen enkele manier veranderd kon worden en het daar in 10 minuten kon maken ... en dus heb ik mijn telefoon aangesloten op een andere uitlaat en rolde terug, verslagen. Ik sliep uiteindelijk tot bijna 8 uur en kreeg maar liefst negen uur slaap.

Ik weet niet of het Nike Air Max Sequent 2 Donna te veel slaap was (dat is toch niet echt iets?), Een door allergie veroorzaakte mist, of een beetje van beide, maar vandaag sleepte het maar door. Een reis naar een klantevenement om halverwege de dag wat foto's te maken, was een leuke afleiding om weer wakker te worden.

Rond 4 uur realiseerde ik me dat ik een trainingsplan moest bedenken, dus besloot ik dat ik zou werken om alles voor elkaar te krijgen en om 7:10 uur het kantoor uit moest om 30/60/90 te halen. Zoals gewoonlijk was de klas geweldig, maar ik kon het niet helpen dat ik naar twee meisjes vooraan keek die in een geweldige vorm waren. Ik wil net als zij zijn als ik groot ben. Hoe kan ik zoals zij zijn? Consistentie.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz